dilluns, 5 de maig del 2008

CONTINUEM....

amb l´excursió de l´altre dia.....
Un altre dels motius pels quals varem anar d´excursió era el pagament de salaris als treballadors. De fet, a la ciutat només hi ha un banc (això posa en el mapa) però el pagaments de "nómines" es fa in situ, en mà i sempre en lloc diferent per evitar algun problemilla. Mentre l´administrativa i un dels capatassos estaven comprovant els calerons i repartint-los als treballadors jo em vaig dedicar a fer fotos, a més, vaig comprovar que desde dins del cotxe i a través del vidre tambè surten bè. Aquesta és una de les moltes placetes que hi ha a la city, si l´amplieu podreu observar com són els comerços de QiN. Molt interessant!!
Voldria fer un segon comentari: Important la crida que ha fet en Richard en els comentaris de l´entrada d´ahir. S´està organitzant un simulacre molt "ganso" a Figueres pel dia 8 de juny on participaran tots els equips d´emergències i es necessiten moltes persones perque facin de víctimes.......no se exactament de què va però com a primer promotor , puc assegurar que serà molt divertit i a més el dinar està inclòs!! per tant us ho recomano!! (per més informació podeu mirar els comentaris de l´entrada d´ahir, aixì de passada augmentem el número de moviments.....je je je). Sempre és important estar preparats per situacions reals........
"...y no lo vi,no lo esquivé
perdi el control,me desmayé
yo me encontré,al despertar
solo mi cuerpo,en la oscuridad.
Me arrastraba hacia la luz
cuando alguien me sujetó
nada hay que hacer
el coche ardía y entendí
que él a mi me despidió
y tu ardías dentro de él..."
Aire, Warcry.
Tot i que mai se sap, us asseguro que faré tots els possibles i més, per ser el proper dia 8 de juny al Camp Municipal d´Esports de Figueres per disfrutar de l´espectacle (jo no participaré perque amb el ´"jet lag" encara faria alguna bestiesa.....je je je).
Continuem tancats..............si veieu algú amb un xaleco.......cuidadín!!
Guanyadora del darrer concurs: Airantzu (.....per variar, je je je).

3 comentaris:

Bet ha dit...

Uola!!!!
Jo m'estic plantejant lo del dia 8... ja us diré aluna cosa!!! pot ser divertit, no???
És xula la placeta! i me molen molt les botiquetes!!!! que guai!!!!estic pensant de posar-en una de joietes ... que te sembla???
Bueno, pos res... veig que estas pel messenger però no contestes... què hi farem!!!! potser no te funciona l'ordinador!!!
Apali.. petonets!!!
Que dur és el retorn a la normalitat despres de la setmana de barraques!!!

Irantzu ha dit...

...a mi no cal que em donis peixet....!!!!! amb concurs o sense pillaras igualment: sacher, teatre, shunka, cap de setmana, llibres i pilots....suma i sigue...Tens sort que és molt tard i estic massa cansada per pensar en més coses!!! la llista anirà completant-se no pateixis!

Is the final countdow.... tananána... tanananaaá, tananána... tanananananá.... la pots afegir amb el Silvio Rodríguez i en Paco Ibáñez... i em fas el play-back quan tornis!

Míriam ha dit...

Ostres, ostres, ostres!
Feia uns 5 dies aproximadament que no llegia el teu blog i, a part de posar-me al dia, m'he adonat que... han fet un "pueyaque". Pueyaque hay el blog del Toni, i el veu tanta gent, aprofitem per dir lo del simulacre!
Molt bé, Dr. Guiri! Et felicito.
Ara em de veure els efectes que això té.