dilluns, 19 de maig del 2008

"LA PASSA DEL VENTRE"

Després de tants anys treballant a urgències, no vaig entendre mai la famosa frase "deu ser la passa del ventre, oi?". Aquí ja vaig comentar que li diuen Yala-Yala i sembla ser que ha atacat fort perque tenim mitja plantilla aixì, a mi de moment no m´ha tocat per sort, però pel que m´han comentat mig campament està amb GEA.
Curiós el Yala Yala aquest, tothom te la seva versió. hi ha qui diu que és pel menjar, d´altres que és l´aigua i d´altres que és la pols; Jo si he d´opinar diria que per mi és la pols perque menjo i bec el mateix que ells i a mi en gairebè tres mesos no m´ha passat rés......en canvi, aquests darrers dies hi ha força tempestes de sorra i podria ser que el Y-Y fos conseqüència directa. Bè, sigui com sigui i parlant amb els DUIs del ROLE, porten un parell de nits i dies que no paren de currar, amb tanta "cagarrina". I això que tambè hi ha qui diu que el millor tractament són unes bones birrilles......potser per això no l´he agafat......je je je.
Parlant dels DUIs militars, aquest dimecres tenim sopars de "nens", cel·lebrarem la diada de la Infermeria (que va ser la setmana passada) i ja que hi som, tambè cel·lebrarem que començo el caminito de vuelta el proper dia 30.
"Te haré, artista de verdad
tu solo has de cantar
y aprende a sonreir,
verás tu foto en la pared
dinero a tu merced.
preparate a vivir
un sueño de papel..."
Sueños de papel, La fuga.
Més d´un ha estat somiant tota la nit amb el paper.........de vàter!!!!!!
ui, ui, ui, us deixo que vaig a................je je je.

7 comentaris:

PIBE ha dit...

Congratulations doctor Guiri.
10.000 entrades i axò només fa que pujar. Va, que això s'acaba: estem a dia 19. Només una dotzena de dies manquen per embarcar-te en el teu personal viatge a Ítaca.
Mentre estic escrivint això, el messenger treu fum, parlant 5 persones alhora. Podríem fer una quedada de messenger un dia i una hora concreta amb tots els que vulguin. Tu tries la data i l'hora, Toñejo.

PD. El Figueres continua intractable: 1-8 a Camallera i aquest diumenge, últim partit amb el Ventalló. Increible. Ah!! El M'apesta ha baixat a Tercera.. jejejejejeje

Unknown ha dit...

A l'època medieval ningú no bevia aigua per por a que fós contaminada. Aquella gent era molt conscient. Per això la indústria vitícola al Mediterrani i la indústria cervesera al nord i centre d'Europa van triomfar i continuen triomfant.
Per tant, ja saps què has de fer per poder "passar" de la passa.

Salut i birres.

Bet ha dit...

Ei Toni!!!
Ja som a dia 20!!! només queden 10 dies per iniciar el viatge de tornada!!! Uoooo!!!! dintre de res ja et tindrem epr aqui... que guai!! ja em podré posar malalta, tenir mal de queixal..... jajajaja!!!
Divendres tenim festa!!!! uooo!! aprofitaré epr fer joietes, que diumenge vaig a la fira de l'Artesabia de Biure!!!! ejejej!!!
Apali, que vagi molt bé i no pillis el YALAYALA!!! M'ha agradat el nom!!!
Petonets!

Unknown ha dit...

GEAA??? em parles de GEA???? jo acabo d'arrivar de l'hospital.Avui m'han donat l'alta... he estat 3 dies a l'hospi ingressada.. si antoniu....Ho he passat fatal.. portava ja 6 dies paxuxi..( desde la tornada d'egipte) i finalment mes paxuxi encara.Fatal.He estat a mater ingressada.Tot el dia sentint bebitos, almenys no ha sigut tan depresiu. Pero bueno. Tothom m'ha tractat molt be, estic molt contenta.Ara a casona a seguir amb la dieta despres de dos dies de suerus.. i sopetees...Sort de la cipro! Be, nen.. quan tornis ja no em veuras.. estic feta un fideduillu..snif..snif. Un peto i cuidat ! ciao

Irantzu ha dit...

Ai senyor!!! has pillat de valent eh???? aprofita per descansar i beure molts líquids.... pensa que millor pillar ara que no durant el viatge de tornada...amb avions cap aquí i cap allà.... igualment ho havies d'agafar...aquest era el millor moment! A més...què seria una aventura com aquesta sense provar l'AYALAYALA!!!!! un quan està inmers a un país ho està amb totes les conseqüències...menjar, beure, tradicions, festetes, virus...!!!! QUE ET MILLORIS!!! i sobretot fes bondat! Uns dies xafat, que és el que toca i d'aqui no res....COM NOU!
Apa....MOLTS ÀNIMS!!!!MOLTS PETONS... i molts líquids..!

Ps. La Judith i en Jordi ja són pares: La Sira ha nascut a les 8h del matí, 15 dies abans!!!!!3,2Kg Felicitats!!!

Unknown ha dit...

Eii! primer de tot felicitar els nous pares, la Judith i en Jordi; segons esperar que es millori la jordina (que no la conec però bé... com si la conegués!!)i tercer di-li al meu germanet que faci el favor de cuidar-se... YALA YALATENIM!!! valga'm deu!!! apa fins demà!!

Bet ha dit...

Ei germanet!!!!!
Ja m'ha informat la irantzu de la teva yalayala... vaya tela!!!Bueno, tu cuida't i com diu la ranxu beu molts de liquids!
Bueno pos res, molts animus!!!!
I moltes abraçades curatives!!!!
Petonets!!!