divendres, 18 de juliol del 2008

PRENDRE EL SOL

Si, això és que he fet durant el matí d´avui, i per tant, ara estic com una gamba.....amb la meva musiqueta, una coca-cola (light) i intentant no pensar en la feina que.....
Aquesta tarda, mercadillo, una estoneta de bàsquet i després de sopar volen veure una pel·lícula o sigui que ja tenim el plan del festiu fet i demà sant tornem-hi que aquí no ha passat rés......
Per cert, ahir al vespre vam fer una partideta de poker amb els calers del monopoly (una mica cutre tot plegat però és el que hi ha) i em vaig arruinar, no vaig guanyar ni una mà!!!! ja se sap, desafortunado en el juego, afortunado en amores i sino, mireu quin tros de dona que tinc!!!!!!!!!!!!
"Prediqué en el desierto,
pero nadie me escuchó.
Defendí lo indefendible,
mi gente me abandonó.
Cuánto tiempo ha pasado,
cuánto esfuerzo e ilusión,
contaré los sueños rotos
cuando reúna el valor.
Valor...
Ardo en rabia y mis deseos
son espuma sobre el mar.
Los suspiros de mi alma
no me dejan descansar.
He perdido la esperanza,
yace muerta a mis pies.
Solo os pido un deseo:
¡dadme algo en que creer!
En que creer...
Porque tengo el valor
de volver a empezar.
Dadme un poco de fe,
eso me bastará..."
Un poco de fe, Warcry
Pels 4 afghans que ens fan la vida, o el projecte, impossible.