dijous, 28 de febrer del 2008

VIATJE PART III.

Hola a tots!! Salutacions desde Herat. Afganistan.
Poc a poc vaig arribant al meu destí, ara només quedat un últim viatje en helicòptert o avioneta (ai mare de Déu...). Fins ara no he parat de viure situacions noves per mi que ara us intentaré resumir.
El vol ha estat el següent: Madrid-Saragossa-Istambul-Manás. En total 12h de viatje amb aturades als aeroports per repostar i fumar. Finalment no he viatjat amb la Legió sino que ho he fet amb paracas i zapadores però igualment en un avió tipus "Ryanair" i ple a petar!!!
A Manás, la majoria han agafat directament l´Hércules (avió d´última generació que ja li he fet una foto i tant bon punt em sigui possible prenjaré una foto) i altres 8 persones i jo ens hem quedat a fer turisme per la base militar americana de Manás fins l´endemà que havíem d´agafar l´avió a les 7h del matí!
La base militar americana és acollonant, tenen fins i tot Pizza Hut!!!!!! i supermercat on venen televisors de plasma i la Play3!!!! Aquests americans són uns senyorets, ara, només podíem fumar en unes casetes de fusta enmig dels patis, pels carrers no es podia. He dormit en una peazo tenda de campanya amb lliteres, 300 tios ficats allà dins per dormir!!!! Segur que més d´una disfrutaria però jo no.