divendres, 11 de juliol del 2008

PRIMER DIVENDRES FESTIU

Avui, primer divendres que passo novament a QiN, primer dia de festa i per tant avorriment, tot i que amb la PSP passa més lleuger....he fet una marató!!!! tinc "agulletes" en els dits, je je je.
A part de la Play, he anat una estoneta al mercadillo i......bè, la mercaderia és la mateixa, no ha canviat res i no hi ha gaires novetats. De moment avui no m´he comprat res, tot i que hi havia un rellotge força guapo.....la propera setmana segur que cau, je je je.
Ahir no vaig poder escriure, vaig estar treballant fins tard i després ja vaig empalmar amb la despedida de l´Alberto (el de les paelles, que marxa dimarts) i dels lejias que han marxat aquest mati. Podeu imaginar com vaig acabar tenint en compte que avui era festa i m´he aixecat a les 12h del matí.......senyor! quins esforços!!!
D´altra banda, ja tenim la base innundada de "paracas"........són tots iguals: Cabell rapat i sense barba ni patilles. Jo, veient que la moda estiu-tardor serà aquesta, de moment m´he afaitat, el tema de les grenyes potser el deixo per més endavant (això d´anar rapadet.......primer m´haig de fer a la idea i després ja veurem.....je je je). A veure si aquesta vegada tornaré afaitat i rapat????....veieu, ja estic parlant de la tornada i tot just fa una setmaneta que he arribat; Necessito una miqueta més de temps per assimilar que torno a ser aquí, m´heu cuidat massa bè aquest mes per Figueres. Jo diria que m´anyoro una miqueta.....
I una altra prova és que del projecte encara no m´he posat al dia del tot, i tampoc rasco ni bola al furbolí....Ufffff!!!
"...Y miro atrás y creo hallar, un leve resplandor
Yo sé que allí ,en esa luz ,esta mi corazón
Me esta marcando el camino
De allí me trajo el destino
Que lejos esta la luz del norte
Que lejos esta mi ciudad
Que lejos han quedado ya mis sueños
Que duro es mirar atrás
Llorar sin una lagrima derramar..."
Luz del norte, Warcry.
Demà més, us ho prometo!!