diumenge, 6 de juliol del 2008

INTENTARE FER UN RESUM...



Vaig a intentar fer un resum d´aquest mes de juny que ha passat a caseta i que he disfrutat com si fos un nen petit.


Abans però, m´agradaria demanar disculpes a tota aquella gent a qui no he vist, no ha estat per falta de ganes de veritat, jo pensava que un mes donaria per molt i la veritat és que m´han faltat uns quants dies per poder fer tot el que volia fer. Sobretot els "meus" corretorns i ESB que no els he vist a tots i m´ha sapigut molt greu.....a tots vosaltres us prometo que el proper octubre, durant el descans, prioritzaré la visita que aquest juny no us he pogut fer.


El passat 30 de maig a la mitjanit arribava a BCN després d´un viatje de dos dies i mig que em va arribar a portar fins a Moscú (tot per via civil), per variar, aquest viatjet va ser tota una aventura amb carreres d´última hora pels aeroports, interminables hores d´espera sense saber si podríem empalmar amb el vol següent.....però per fi arribava i.......sorpresa, amb la barba de 4 mesos i les grenyes, no em va conèixer ningú, ni la que ara ja és la meva dona!!!! Si que es pot canviar en tant poc temps!!! va estar bè (je je je)......a partir d´aquí tot va ser un anar i venir, veure la màxima gent possible, fer cafes, dinars, sopars, cervessetes......sense parar ni un moment!!!! i amb molta, moltíssima alegria de poer compartir totes les experiències que vaig viure....per mi ha estat un plaer repetir-ho tantes vegades!!!


El dia 14 de juny, com podeu veure a la foto, LA IRANTZU i JO ENS VAM CASAR (després de moooolts impediments com no), va ser un gran dia i tot va sortir rodó, ens ho vam passar molt be i la gent tambè (Aquí tambè vull demanar disculpes a molta gent perque les invitacions van arribar molt tard i molta gent no va poder venir, especialment l´Anna Serra de que hi de dir que em vaig equivocar amb la adreça i quan ho vaig veure ja era massa tard (Ho sento Anna!!!).
La resta del mes va continuar de la mateixa forma, festeta amunt i festeta avall, amb una paella familiar a Llançà que va fer el meu pare i que estava boníssssssima!!!!! tambè, el sopar amb la gent d´urgències, que em va agafar totalment desprevingut i per sorpresa. Va estar molt i molt be i he de reconèixer que tenia molta por per si em tornaven totes les que jo havia fet, però es van comportar i m´ho vaig passar de conya.
I així han anat passant tots els dies fins el divendres que vaig enfilar el caminet de tornada cap al "paradís" de Qala-i-Naw (he de dir que en part en tenia ganes perque he acabat reventat de tantes cel·lebracions, je je je).
Ara ja soc a Qala-i-Naw, he arribat aquest migdia i.........sabeu que, us ho explico demà, ok? per avui ja n´hi ha prou, je je je.
"CADA VEZ,
QUE ALGO HA IDO MAL
SIEMPRE ESTABAS A MI LADO
INTENTÁNDOME AYUDAR
CADA VEZ,
QUE HEMOS HECHO UNA CANCIÓN
CON PACIENCIA HAS ESCUCHADO
LOS FRUTOS DE LA ILUSIÓN.
CUANTAS HORAS HAS PASADO
ESCUCHÁNDOME HABLAR
RELATANDO MIS PROYECTOS
Y MI FORMA DE PENSAR
NO CREAS QUE NO AGRADEZCO
LO QUE TU HAS HECHO POR MÍ
POR QUE TÚ,
ME HAS HECHO FELIZ
HAS CAMBIADO MI VIDA
Y CREO QUE PARA BIEN
Y MI MENTE NUNCA OLVIDA
EL DÍA EN QUE TÉ ENCONTRÉ
CUANDO DUERMO EN TU REGAZO
SIENTO UNA INMENSA PAZ
JUNTO A TI, YO ESTOY SEGURO
SIEMPRE HAY TRANQUILIDAD
EN ESTE MUNDO DE LOCOS
TÚ ERES MI SALVACIÓN
ERES LA CIMA DEL MUNDO
QUE EXISTE A MÍ ALREDEDOR
SOLO UN DÍA ME PEDISTE
QUE TE HICIERA UNA CANCIÓN
Y HOY POR FIN,
TU DESEO SE CUMPLIÓ
OH AMOR,
SÉ QUE EL FUEGO PERDURARÁ
AUNQUE PASEN MIL AÑOS,
YA NADA LO APAGARÁ
AMOR SÉ,
QUE TÚ ERES PARA MÍ
ESA CHISPA DE VIDA
QUE ME AYUDA A SEGUIR
ME AYUDA A LUCHAR,
JUNTO A TI... "
Per la Irantzu, la meva dona.

4 comentaris:

Bet ha dit...

Uol neng!!!
Ja tornem a reprendre les entrades al bloc!!!!
Ja tas a puesto pel qe he llegit!!! guai!!! la Irantzu ja ens va informar de la teva situació geogràfica i que la despedida havia sortit segons lo planejat!!!
Jo tic a casa... fent joietes.. que divendes tinc parada a Llançà!!!
Me adonat que l'Elena i jo som les úniques reprensetants de la família Lazaro a terres catalanes... bufff!! kina responsabilitat!!!jajajajaj
Bueno pos res, spero que vagi tot molt bé!!!
ENs veiem pel messenger!!
petonets!!!!

Dr Guiri ha dit...

Toni,
hope you had a good trip back to paradise.
Today is the day after the famous Dr Loft festival in castello, with none other than the famous R.E.M., a band which has been at the top of the charts since 1985, which houndreds of thousands go to see at concerts, and finally they play in ALT EMPORDA, the biggest band ever to play here ( except Julio Iglesias jejeje), and how many people were at the concert ?????

TRISTE, solo 2000 personas ( si esto), y el precio de entrada...GRATIS...SI, por falta de gente el ultima dia estava regalando entradas en supermarcados, passarella, pascha, entrada libre por la noche... y solo 2000 personas..Hay cultura en el ALT EMPORDA?

Anyway the good thing was you could stand right by the stage, and a quit night for the red cross.

Stay well in QiN and hope you injoy your batchelor party with the legion.

Toni ha dit...

Salut Toni ¡¡¡¡¡

Una altra vegada a l'aventura¡¡¡¡ T'aniré seguint aquesta segona vegada també.. sempre que la feina i la familia m'ho permeti ;)...encara que no vegis comentaris meus aqui estaré.

Només felicitar-te a tu i la Irantzu per vostre casament i que tinguis molta sort aquesta vegada també.

Mentre ens veiem per aqui¡¡¡

Sort i salut Toni

mjoseg ha dit...

Hola Toni: Enhorabona pel teu nou estat civil.Espero que la teva segona temporada per terres afganes vagi tant bé com la primera,aniré seguint la teva trajectòria a través del blog. Una abraçada i fins aviat.