dijous, 1 de maig del 2008

TRANKIS.......

Tot bè, tranquils.....una mica de mogudeta aquest matí a la ciutat, suposo que sortirà alguna cosa a les notícies i potser estareu una xic preocupats (o no? je je je), així que he pensat....millor si m´avanço, i veieu que estic bè, Ok? A més, estic envoltat de lejías i això, pel que he pogut comprovar aquests dos mesos que porto amb ells, es una assegurança.


Aquest matí a l´hospital. li he comentat, in english of course, a un dels "pàjarus" que avui era el "dia mundial del treballador" i m´ha mirat amb una cara rara....no se si és que no m´ha entès, si no ho sabia que es cel·lebrava aquest dia o és que no coneix el significat de la paraula treballar......je je je. Fora conyes, la veritat és que tots s´estan posant les piles, al seu ritme, però tinc la sensació que fan alguna cosa i de fet m´han presentat uns resums d´aquests mesos que estan força bè.....Poc a poc potser els anirem redreçant.


Com podeu imaginar jo no he tingut festa avui, en part és millor perque el programa d´activitats en festius no és gaire variat aquí dins i a més, demà és el descans setmanal i 2 dies seguits sense currar pot ser una miqueta agobiant. Així que, a l´oficina, aire condicionat a tope, musiqueta bona, ordinador.......i a escriure al blog (que sembli que treballem!!!), bè, ara em poso a currar una miqueta.......

Tª oficial: 34ºC.

"Viejo amigo que duro es todo
no es fácil ni respirar
a veces pienso que nada tiene
principio ni final
mira esta es la visión
yo no se la solución
mas, mas, mas,
aguanta un poco
todo se terminará
mas, mas, mas,
y el sacrificio
es inútil
No ver, no hablar, no oír
es el juego
callar, pasar, fingir
quién da más..."
No ver, no hablar, no oir. Barón Rojo.
De vegades es millor no dir rés però jo prefereixo que estigueu trankis!!!!
"Vivito y coleando"

3 comentaris:

Dr Guiri ha dit...

Tony, so you think we don't work on may day either?? Lat night was a tipical saterday night full of drunks etc
Here as well 28 degrees, sunshine, summer is coming...girls on the beach in bikini's, nice cold beers at the seaside etc.....don't work to hard.

Bet ha dit...

Bon dia germanet!!!!
Ahir no et vaig poder escriure... era el dia del treballador però jo vai currar més que qualsevol altre dia!!!!va posar la paradeta, i va anar super bé!!! la gent va comprar molt i moltes coses!!! que guai!!!!reconforta molt veure que a la gent li agrada el que faig (perque compra gent desconeguda, i clar... si compra és perque li agrada!!) a més ja començo a tenir una clientela una mica fixa!!! gent que ja m'ha comprat a altres fires, i ja veig molta gent amb arrecades o collarets meus... és guai!!!!!
Bueno pos res... jo no me n'he enterat del que va passar ahir allà, la Irantzu li va explicar en mikel, jo estava per la paradeta! ejej!!! i no he mirat ni les noticies... ja m'ho explicaran!!!
Petonets!!!!

La Pont ha dit...

Hola Toniu,
Jo també he treballat el dia 1, i aquí també hi ha molt Mohameds que no saben que el dia 1 és el dia dels treballadors, i que no han d'anar a l'huspi a tocar els plins als pocs que treballem i a sobre no fem pont com tot la resta de ciutadans i ciutadanes que venen de la catalunya que hi ha per sota de Blanes i per sobre de Torredembarra els quals també venen a omplir l'hospital amb els seus particulars nens consentits que tenen 37ºC (tota una febreda, pobrets meus...).
Fins aviat.