dimecres, 30 d’abril del 2008

EN PEP-MOHAMMAD


Aquest noi amb una mica de cara "xungo" és el nostre traductor particular, bè ara és el meu (exclusiu). Es diu Her-Mohammad (o algo així), tè 22 anyets i és molt i molt educat i respectuós, imagino que tambè deu ser força "pillo". Parla un anglès com el meu (?????) i no en tè ni idea de temes sanitaris (?????) què hi farem.......doncs ensenyar-lo!! de moment l´estic matxacant amb textos sanitaris en anglès i durant els matins me l´enduc a l´hospital perque em faci de pont amb el "Head Nurse", perque aquesta setmana hem començat a treballar tota la part d´infermeria. De moment tot el tema de la neteja sembla que ja rutlla i tinc els nostres "pàjarus" fent informes a tope, els hi he dit que m´ho reclamaven de Madrid (hi ha una part de raò.....petita però hi és) i els tinc força atavalats a tots! O sigui que, per una setmaneta ens podrem dedicar amb en Pep i el Head Nurse, a tractar els problemes d´infermeria. De moment, o demà o dissabte, tinc torn a l´"emergency room", amb els Mohammads i amb en Pep traduint, que ja m´ha dit que es mareja amb la sang.......je je je!
De totes maneres, fa bona pinta el xaval i crec que farem molta feina aquest any junts! Si fos figuerenc segur que seria un "chico del rock".
"....Se les ve
vagar por la calles
a donde van
ya no son
los chicos ingenuos
que era fácil manejar
pero hay algo
que los une
los distingue
la pasión del heavy rock
es su fuerza,
su razón de vivir
Míralos, su pasión,
heavy rock,
míralos...."
Chicos del Rock, Barón Rojo
Un bon fitxatge i de moment, amb ganes de treballar!!!

6 comentaris:

Dr Guiri ha dit...

this pep-mohammed has all the qualifications to be head of SEM-Afganistan jejeje.

its cloudy with some rain in alt emporda ( rain + april = Santa creu ).

is this the real life, or is it just fantasy, caught in a landslide. Escape from reality, open your heart, look up to the skies and see. I'm just a poor boy, i need no sympathy,cause i'm easy come,easy go, little high, little low, anyway the wind blows doasn't really matter to me....to me. QUEEN, Bohemian rapsody.

Bet ha dit...

Home... molta cara a xungo no té... pobre noi!!!! suposo que pillo ho ha de ser per força!!
Demà tinc paradeta a la fira de l'artesania.. aprofito epr fer publicitat a aquests 6000 visitants del teu bloc!!! Estaré davant de l'antic charly aproximadament.. al carrer caamaño... ja ho sabeu... FETAMABET!!!!
Bueno pos res... aquesta nit toca reces i quedar-nos a casa per anar a muntar la paradeta demà... kins sacrificics que s'han de fer!!!! Aquesta nit em solidaritzo amb tu Toni i no aniré a Barraques!!!!
Apali... que vagi molt bé!!!!
Petonets!!!!

Bet ha dit...

perdó.... eren 7000 visitants!!!!!

Unknown ha dit...

Bet, si demà ens fas uns descomptes mol interesans, pasarem alguns dels 7.000 a la teva paradeta, per comprar-te, quelcom que entri dintre del nostre pressupost .
Esperem que demà el temps es comporti per disfruta d'una diada de fires complerta.
Toni, et dessitgem que tinguis un bon dia. catalina i marc

PIBE ha dit...

24 hores després.... Manchester 1 - Farsa 0.. suposo que ja ho saps. Sort de la Unió i del tiki-taka-jogobonito !!!!
Per cert, ja he tramès, a la web oficial del club del que ets soci, la teva felicitació per l'ascens de categoria.

Rosalina ha dit...

Hola, Toni, sóc la tia Jovita,
Estic molt contenta d'haver vist lrs fotos d'on ets i tot el que escrius; sóc a casa dels teus pares; aquesta tarda vaig a la residència de Lladó. Epero que quan tornis em vinguis a veure.
Una forta abraçada
(Espero que les meves cames continuïn bé i no t'hagi de trobar a faltar)