dimecres, 16 d’abril del 2008

JO JA LA TINC.....i VOSALTRES??

PROGRAMACIÓ EMBARRACA´T 2008. Surt en el diari "The Qala-i-naw post"

Divendres 25 d'Abril
a partir de les 22h30, Cadena 100 presenta
Jordi Rubau
Dept.
Gossos
Dissabte 26 d'Abril
a les 19h00 Mostra de begudes típiques a la Barraca d'ACAFICa partir de les 22h30 concerts de
The Gruixut's
Los Suaves
Diumenge 27 d'Abril
a les 19h00 concert del grup Macedòniaa partir de les 22h00 Concurs de música jove Joan Trayter
Dilluns 28 d'Abril

a partir de les 22h00 Concurs de música jove Joan Trayter
Dimarts 29 d'Abril

a partir de les 22h00 Concurs de música jove Joan Trayter
Dimecres 30 d'Abril

a partir de les 21h00 concerts de
Herbert de Miranda Grup
Doctor Calypso
Orquestra Di-versiones
Després de l'últim concert:
Concurs de floretes en català a la barraca de Joventuts d'Esquerra Republicana
Concurs d'Air Guitar a la barraca de Xiprers al Vent
Dijous 1 de Maig
a partir de les 22h30 concerts de
Filippo Landini
Pastora
Divendres 2 de Maig
a les 21h00 Festicurts 2008a partir de les 22h30 concerts de
Smoking Stones
Bosk
Dissabte 3 de Maig
a les 21h00 Festicurts 2008a partir de les 22h30 concerts de
Dekrèpits
Obrint Pas

Dept, Suaves, pastora, smoking stones i Bosk...no està malament, jo crec que ho han fet a propòsit perque no hi soc......segur que el 2009 portaran els de OT!!!!

3 comentaris:

Bet ha dit...

Jo tb el tinc!!!! jejejej!!!
Et trobarem a faltar a Barraques!!!! qui haurem de buscar tirat entre les herbes??? jejejeje!!!Airantzu estaras a la barraca de la Creu???ja et vindré a veure!! ejejej
Per cert, Airantzu que farem sopar??? t'ajudo? fem algo juntes???
Bueno pos aixos... ah! l'any que ve en honor a en Toni, David Bisbal a Barraques!!!
Uoo!!! queda ven poc per reunir tanta gent en tan poc espai!! que guai!!! BARRAQUES!!!!!

Cuca ha dit...

Quins pebrots q tenen aquests tios! Estic indignada q només es faci un hospital per a homes i q deixin en als nens i a les dones tirats! Ja em suposo q les condicions aquí no són bones ni per uns ni per altres però aquesta distincions em superen! Ja els hi pots dir q tenim nova ministra de defensa la Chacón, dona, catalana i embaraçada!!!!! Encara no ha començat i ja l´han criticat per tenir aquestes tres virtuts!! A més d´un li deu bullir la sang però és molt trist q sigui pq sigui dona, catalana i embaraçada!
Bé, en mica en mica a veure si podeu aconseguir el q us proposeu!!
Veig q estàs al dia de tot, ja tens la programació de barraques, molt bé, molt bé!!
Com ja has vist no t´he hagut de telefonar per consultes administratives, va ser un cap de setmana tranquilet.
Jo ja estic a la recta final només em falten quatre nits i ja acabo!!!!! En el fons em fa pena deixar-ho i per altre banda tb tinc ganes de començar apendre moltes coses de les dones!!!
Un petonàs ben fort!

PIBE ha dit...

La Chacon tb és catalana i està embarassada.. no pot fer res? És ministra, tu !!!!