dijous, 24 d’abril del 2008

SANT JORDI INCOMUNICAT

Sembla que avui, de moment, funciona internet, encara que d´una manera força precària perque tant aviat la connexió apareix com desapareix. I això és que va passar ahir, excepte a primera hora del matí, la resta del dia varem estar incomunicats per aquesta via. Per aquest motiu no vaig escriure i no vaig poder felicitar a tots els Jordis (que són molts) i la Jordina (que només és una); Aprofito ara doncs i FELICITATS!! tambè, com no, vull felicitar a totes aquelles persones enamorades i que ahir van poder disfrutar de la seva parella (jo via telefònica i mail al matí), de les roses i dels llibres. I ja que hi som, doncs felicito a tothom en general!!

Demà marxa l´Alfonso i l´Ignacio cap a Spain, de moment cap a Manàs i el dimarts cap a Madrid....Je els ha arribat l´hora del mes de descans (quina sort!!!) o sigui que em quedo sol a QiN amb tot el projecte de salut!! només de pensar-hi, ja em ve de tot!! fins ara anavem fent tots dos però a partir d´ara i fins que arribi la meva hora de tornar, em sembla que aniré força més de bòlit.

Davant d´aquesta situació,vull aprofitar per demanar, anticipadament, disculpes si algun dia no escric (espero que no passi) o ho faig molt tard, igualment amb els mails, el messenger i en general tots els sistemes de comunicació que utilitzem, no serà perque passo de tots vosaltres, serà perque hi haurà molta feina.....espero que s´entengui. Gràcies!! A més ja se que a partir del divendres comencen les festes de Figueres i molts de vosaltres tambè estareu moooooooolt "ocupats".

Ara escric el segon comentari. Aquest és el que debia d´ahir!

2 comentaris:

Unknown ha dit...

MOLTISSSIMES GRACIES TONI!!!
Merci per tot!!!
Ahir doncs treballant a la tarda pero be, na passant el dia.Amb la rosa de rigor i la de l'hospi q aquest any tiren la casa por la ventana.! Ja t'escric aviat!!!
Un petooooooooooooo

Isa ha dit...

Sant Jordi té una rosa mig desclosa, pintada de vermell i de neguit;
Catalunya és el nom d'aquesta rosa,
i Sant Jordi la porta sobre el pit.

La rosa li ha contat gràcies i penes i ell se l'estima fins qui sap a on, i amb ella té més sang a dins les venes per plantar cara a tots els dracs del món.

Josep Maria de Segarra (1894- 1961)