dijous, 24 d’abril del 2008

TIKI-TAKA

Ahir al vespre l´espectacle no estava al Camp Nou, era al futbolí del campament, je je je. Estrena del "tiki-taka-jogo-bonito". Primera partida (11 boles) amb 2 legionaris: 0-5 d´entrada a favor d´ells.....reacció tiki-taka.....resultat final 6-5. I a partir d´aquí, fins a 6 partides seguides, a més amb espectacle de qualitat, a la setena partida vam perdre (sc). "¿tu has hechado muchas horas, no?", i jo, "unas cuantas". I això que era el primer cop que jugava, i amb jugadors d´una sola cama!! je je je.....continuarà avui???
Aprofito per escriure un segon comentari en referència a la notícia publicada en alguns mitjans de comunicació i que m´heu fet arribar en comentaris anteriors. No en sabia rés, primera informació i desconec si tè rés a veure amb la lentitud del servei d´internet. Aquí no s´ha comentat rés i pel que he llegit a la notícia fa referència a determinats mitjans de comunicació i altres adreçes web. Jo penso (així espero) que el meu blog no serà anul·lat-esborrat-limitat.... jo el considero una manera de comunicar-me amb la meva gent: parella, family, amics, companys, coneguts... i que lo únic que preten és transmetre la realitat d´una feina que estem fent dia a dia un grup de civils amb l´ajuda d´un grup de militars.

Desitjo, com diu en Pibe, que això no es torni en blanc i negre. Jo, personalment crec que no, espero que no!, i que tots vosaltres pogueu seguir disfrutant (o no) de les meves "experiències".

"Veo todo

en blanco y negro

el vaso, acaba siendo,

amigo mudo


las mismas caras


los mismos gestos

amigo mudo

Solo quiero ser......"

Blanco y negro, Barricada.

1 comentari:

Isa ha dit...

Holaaaa Toni!
Moltes gràcies per la felicitació!!!Ja veus, un any més...pero tan estupenda como siempre ;-)
Ja vaig llegir l'article de l'Hora Nova. Està molt bé.
I res, aquests dies hem tingut a la Sara una mica paxuxa. Anava restreta des de feia una setmana i el dia que s'hi va voler posar (evidentment al vespre)la pobra plorava de dolor. Vam trucar a urgències i ens van dir que anéssim a la farmàcia i compréssim com un preparat de glicerina. Li vam ficar això pel culet i la pobra va aconseguir buidar-ho tot però plorant. Ara la cosa ha millorat i ja no va tan restreta.
Tema Chacón només puc dir una cosa: té les hormones completament alterades!
Un petonàs
Isa & Sareta