dissabte, 26 d’abril del 2008

2 MESOS.....

El dia 26 de febrer varem començar aquesta aventura entre tots, fa justament un mes vaig escriure una entrada dedicada a tots vosaltres i avui, per "cel.lebrar" aquest dia especial i per dir "Només falta un mes" vaig pensar en preparar una festa així que.....
Vaig parlar amb els "Suaves" i els vaig proposar si podien fer un concert avui a Figueres per tota la gent que em seguiu pel blog, unes 6.000 persones, i ell va dir que "Los Suaves somos todos". Aixì es que aquesta nit a Barrakes us convido al concert d´en Yosi i companyia, "los Suaves", i és gratis!! les birres no, però sempre podeu parlar amb els de la creu a veure si us arreglen el preu! (je je je).
"Luces en la noche
brillo en las miradas
guitarras preparadas
listas para sonar
Humo en el ambiente

'Speed' en la gente
sudor en las caras,
el rock va a empezar.
Explosión de sonidos,

mucha velocidad.
Las piernas se mueven,
te obligan a saltar.
Las 'tías', a tu lado,
bailan sin cesar.
La música lo llena todo,
no puedes parar.
Mira la gente,
vasos en las manos
aquí se han quedado,
vienen a gozar.
Chaquetas de Cuero,
pantalones vaqueros
ritmo en las cabezas
hasta el final.
En Figueres
suena el rock por todos los rincones
los músicos estan listos para tocar.
En Figueres
suena el rock por todos los rincones
así seguiremos, no nos van a parar".
Chaquetas de cuero, Los Suaves.
Jo en tot cas no em posaré la jaqueta de pell, estem a 33ºC a "la sombra de los pinos".....i en Picó ha dit que anirà pujant!!!

5 comentaris:

Unknown ha dit...

eiiii quin estresssss de fires (i només portem mig dia!!!) ahir gegants, pregó i molta gent... avui toca bandes de música i després tenim festa d'aniversaris al planeta màgic (dos aniversaris) ahhhh i avui SIIIII vaig una estona a barraques!!!!!! m'he enxufat a la barraca de Xiprers al Vent amb les mames de les criatures!!! (res, només tres horetes però després de no sé quants anys ja en tinc una mica de ganes.) i de passo a veure si pillo una mica de los suaves!! (en pibe ho pillara tot perquè té torn a partir de les 00:00). Ja iré informant... però aquest any crec que estarem a tots els superespectacles infantilssss. Un got a la teva salut germanet!!

Bet ha dit...

Ei germanet!!!! Eva.. no sé jo si pillaras los suaves a les hores que marxes... Ja et podries quedar fins més tard!!!!
Ahir Barraques!!! uoo!!! molt bé!! vam fer la inaguració com DÉUMANA!!!va estar molt bé... com sempre els divendres.. no hi havia gent a rebentar però hi erem els que hi haviem de ser!!! ejejjeej!! El millor de cada casa!!!!
Bueno seguirem informant!! Avui soparet al pis!!! AIRANTZU T'ESPERO!!!!!
Petonets!!!

Toni ha dit...

Ei Toni ¡¡¡¡ que tal tiu?
Aquest any et trobarem a faltar a barraques...poc que ens veiem i quan ho fem barraques sempre ha estat el lloc de trobada obligada.

Ens pendrem unes birres aquesta nit a la teva salut i gaudirem dels Suaves.Fins aviat.

Sort.

sandra cunyaaaa ha dit...

ei tuuuuuuuuuuu
Son les 4h del mati i arribo de barrakes. Com no m´enrecordo que a les barrakes faltes tuuuuuuu. Los Suaves, que lo sepas no han sonat gaire bé pel meu gust. El paio es veu que esta força fotut.... Molt de niñato...nens de l´institut de 14a. i....els 4 de sempre............... Ja esta ja ha passat....
Cuidat molt
Petons

sandra cunyaaaa ha dit...

eiiiiiiiiiiii,
Faig un "llamamiento" a los Lázaro.
Què se n´ha fet del mític sopar de germans de barraques?????
Ja ho veus Toni, si no hi ets la cosa es desorganitzaaaaaaaa. Petons