divendres, 4 d’abril del 2008

PING-PONG....

Dia setmanal de descans a Afganistán, i per tant, tranquil·litat, només he trepitjat l´oficina per trucar a l´Irantzu i en Rafa (molts records i endavant, encara que jo estigui lluny, tots estem amb tu i la Maribel!!!!!).
Matí de grabacions musicals (serà per preparar la setmana.....??) i tarda al mercadillo i jo, doncs com una més........que estic un pel agobiat? doncs què millor terapia que anar de compres i això he fet; M´he comprat un D&G que té una corretja molt guapa (el rellotge no està malalment...je je je, preu de sortida 30 euros) i desprès he anat a jugar a ping-pong, encara no hi havia jugat i..........desprès de gairebè una horeta no he perdut cap partida, sort? potser si però he desplegat un joc "elèctric" amb combinacions de pujades i baixades a la xarxa, deixades, globus, passing shots, esmaixades.....soc el Rafa Nadal de QiN, per les grenyes (soc l´únic....je je je). Lo millor de tot encara està per arribar, encara no he jugat a futbolín (de veritat!!), estic estudiant els equips contraris i el terreny de joc que està en força males condicions i els meus jugadors tenen les cames enganxades, no se jo si podrem fer gaire tiki-taka i "jogo bonito" (sembla que estigui parlant del Barça oi?)..... ui! quan m´hi posi......
Per cert Pibe, tampoc he jugat a bàsquet encara perque la pista està inundada de vehicles i encara trencaria algun vidre (je je je), o sigui que ja podeu anar tranquils a Calabuig (de moment.....)

3 comentaris:

Irantzu ha dit...

Aprofito l'ocasió per anunciar-vos que estic preparant un paquetet pel Toni, si algú li vol fer arribar alguna cosa només cal que contacteu amb mi. (cosetes petites, si us plau!!) ijaione@hotmail.com

Apa, salutacions a tothom!
Ps. Lulú, gràcies per les teves paraules de dies enrera! no les havia llegides.Ets un solete!

Bet ha dit...

Uola!!!!
Tu anaves a jugar a tennis al club natació, no???? pos ara veig que d'algo haurà servit!!!o de qui era la raqueta uqe corria per casa???... és que soc la petita i se m'escapen coses que feieu quan encara no tenia ús de rao!!!!
Com te dit abans per aki com sempre... ara tic envernissant joietes... bufff!! kina feinada que tinc!!!! però bueno, guai!!!
En Mikel està jugant a la play... ell intenta fer jogo bonito però bueno... mica en mica va pujant de nivell... no com el barça... com perdi diumenge contra el getafe em venc les entrades per anar-lo a veure contra l'espanyol!!!!
Bueno pos res, ara a sopar i a dormir que demà ens hem d'aixecar aviat!!!
Petonets!!!!

Unknown ha dit...

Hola germanet, veig que has tingut dia tranquil. Per aqui tot igual, per cert, aprofito per dir-te que l'altre dia al diari de girona sortia una noticia que en Joaquim havia guanyat una beca d'investigació sobre el suro de La Selva (aprofito per felicitar-lo!!!!!!). Bueno, vaig a sopar que són les tantes i a jugar una mica a csi play2