dilluns, 7 d’abril del 2008

HEADHACHE

UFFFFF!!! Em sembla que ahir vaig pensar massa (no estic acostumat, je je je) perque avui m´he passat tot el dia amb un mal de cap que no marxava ni amb el miraculós ibuprofe! ara estic millor però m´he passat tota la tarda al llit, per això escric una miqueta tard avui. Suposo que tambè ha ajudat el fet que aquest matí he estat reunit amb 10 afgans del comité de salut de la provincia i han estat dues hores parlant en dari (!!!!!!!) i jo allà, amb un dels metges que en teoria m´havia de traduir però després de cada parrafada en dari em deia "that´s not important" i jo al final he pensat, amb el mal de cap que tinc, aquestes persones parlant en dari i cap dels temes és important (segons el metge), doncs a dormir......i m´he quedat sobat a la reunió, he quedat molt malalment però no tenia jo el cap com per pensar en quedar bè, tornant, m´he fet unes fotos amb l´Antonio, aquell infermer que us vaig dir que un dia li dedicaria un comentari sencer, doncs, tant bon punt me les passi penjo el comentari.....un legion-man de cap a peus (i és una mica més alt que jo!!! hi ha tela!!). Demà tenim sopar d´empresa (????), bè, ha estat una proposta meva a veure si amb un bon "chuletón de ávila" i una miqueta de rebujito las aguas vuelven a su cauce. Ara estareu pensant, aquest ens està prenent el pèl amb el chuletón........Doncs no!! en el mesón, amb 24 d´antelació et preparen un sopar d´aquests ben parits (pulpito a la gallega, rabes de calamar, Orada a la sal, llagostins a la planxa......i el chuletón de 400gr!!!) i no és conya!! espero que pagui l´empresa (je je je). Per cert, demà HORA NOVA, segona entrega de les aventures d´un figuerenc a l´Afganistan........tots a la llibreria!!!!!!!!!!!!!!!! Parlant de figuerencs................................................... "Cabeza inconnexa rota por las dudas y el temor, caminos que abren paso y tu esperando un momento mejor............" Sueña por mi (Aspid) a la salut d´en Juanjo!

6 comentaris:

Bet ha dit...

Uola!!!
Que guai, no?? kins peaxo sopars!!! jo vull foto de l'antonio!!!
Vaya tela quedar-te sobat a la reunió... sense comentaris... em sembla que sí que hauras quedat una mica malament... però bueno... si thath is not important... pos si dorms is not important... jejejej!!
Jo ara estic intentant posar un slide al bloc de les joietes, kuan ho tingui fet a veure si t'hi passes i m'hi deixes algun comentari!!!!!
www.fetamabet.blogspot.com
Petonets!!!! i espero que se't passi el mal de cap del tot!!!!
Ah!! ja compraré l'hora nova demà!!!

Toni ha dit...

Hola Toni¡¡¡
Si demà més Hora Nova ;)

Si encara tens mal de cap...mira aqui : http://www.break.com/index/cute-girlfriend-gives-good-headache.html , a la noia li fa gracia.
Per cert, teniu dentista? http://www.break.com/index/hot-dentist-cleavage-prank.html

ciao

La Pont ha dit...

Hola pet!!!
Tu en tu linea d'anart'he dormint per tot arreu. La gent no deu saber que a les teves guardies també anaves a dormir, oi? Ai perdona, ja se m'escapat... Tot i que treballes molt i molt també... Quan tornis no sé si et podrem distingir entre una pantalla d'ornidador i la teva cara...

Bet ha dit...

Bon dia!!!
No tenies una foto millor per posar a la l'Hora Nova.... buff!! amb aquesta barba i els pelos... amb lo superfashion que ets tu haurà decaigut la teva imatge!!! jajajaja!!!

Unknown ha dit...

alloooooooooo........

cmontero ha dit...

Nennnnn!!! No et queixaràs ehh!! Una plana sencera de l'Hora Nova per tu solet i, a més, amb aquesta peazo de foto d'un pam de gran!! Tu sí que vales! jejeje!