dijous, 10 d’abril del 2008

PAJAROS DE BARRO......


Gairebè 24h amb pluja i el camí a l´hospital aquest matí ha estat una aventura. Jo, amb les meves "superbotes swat negres" he quedat de fang fins gairebè el genoll!!!!!! (t´imagines que arrivo així a casa Airantzu????). Ha estat divertit i diferent, tant de sol i tot tant sec, convenia i molt aquestes hores d´aigua. El més divertit ha estat quan un dels "pájarus" metges m´ha comentat d´anar a l´oficina, que tenim un parell de carrers més amunt de l´hospital, per començar a preparar el tema ambulàncies, jo li he dit: Som-hi!! doncs hi volia anar amb l´ambulància vella que tenim, per no embrutar-se (traje i sabatetes, ben net i polit) i jo li he dit que no, que jo no anava en cotxe perque llavors la meva escolta havia d´anar a "paso ligero" i amb la pluja (imagineu, jo dins l´ambulancia i tot de soldats corrent al meu voltant, sort que no anava de blanc, sino igual em comfonen amb el papa mòbil). Al final hem arribat a l´oficina, molls com ànecs (kua kua kua) i per sort, ens ho hem agafat tots vuit amb bon humor i hem estat rient mentre feiem un tè (quin fart de tè!!!). Endavant, BAS Badghis Ambulance Service!!!!!!!!..........Ara ja no plou i torna a fer calor, de moment s´ha acabat el fang........................
"Por si el tiempo me arrastra
a playas desiertas,
hoy cierro yo el libro
de las horas muertas.
Hago pájaros de barro.
Hago pájaros de barro
y los hecho a volar....."
"pájaros de barro" Manolo García / Niña Pastori.


Parlant de "pájarus" figuerencs..........Què us sembla aquest peazo fashion nen!!! És el meu super-fillol , ARNAU, el "sugusboy".

6 comentaris:

Bet ha dit...

Uola germanet!!!
Acabem d'arribar amb la mama... hem anat a barcelona a comprar material per la indústria joyistica!!!! a veure si la parada de l'1 de maig funciona!!! Ha anat molt bé i hem comprat moltes coses!!! buff!! me gastat mooooolts calers!!!!! però bueno... el negoci és el negoci!!! jejejeje
Que guapo que està l'Arnau amb el sugus a la boca!!! a veure si tant de sugus li pujarà el sucre!! ajajja!!
Bueno pos res... aqui tb ha plogut.. almenys en el moment de baixar del tren i agafar el cotxe...
Apali, me'n vaig cap a Fortià que dissabte fem la festa d ela primavera i s'han de preparar cosetes!!!
Petonets!!!

Cuca ha dit...

EO, Toni!
Apa q si ho sé em quedo a l´ùltima reunió d´infermeria per sentir la teva trucada. De fet ja vaig sortir tard de l´hospi pq vaig anar a recursos, etc.
Per cert aquest cap de setmana trobaré a faltar q em passis el parte!Si tinc algun problema ja et faré un truc pq com estaràs despert i jo ja ni me´n recordo d´omplir un paper de la funerària.
Ah, molt interessant el comentari d´ahir, una mica d´història va bé!
Ja sé q has dit de no fer comentaris de la foto, però tinc un dubte, ets tu? Molt xula la foto!
L´altre dia a hospital d dia vaig veure q la Ferrer t´ha posat deures. Bé tu tranqui, no cal q els fagis q em sembla q ja quedaré ben servida.
Una petonàs i una abraçada ben forta!!!!!!!!!!!!!!

Rosalina ha dit...

Aquí no plou ni per misericòrdia!
(aquesta tarda han caigut quatre gotes comptades, sense deixar de fer sol)

Bé, potser hauríem d'explicar això del "sugusboy", als seguidors del blog que no ho sàpiguen..
Quan en Toni va explicar al seu nebot-fillol que se n'anava molt lluny a treballar en un altre hospital i amb una altra gent, li va marcar el lloc i la distància en un globs terraqui que els reis (de l'Orient, per cert) li havíen portat a l'Arnau un mes enrera. Després, perquè entengués el temps que tardaria a tornar-lo a veure, li va regalar un paquet de cent "sugus":
-Te n'has de menjar un cada dia, només un -li va dir-, i, quan te'ls hagis acabat tots, ja hauré tornat.

Unknown ha dit...

.... i s'ha de dir que cada dia se'n menja un (algun dia s'ha despistat).... la caixa on són els sugus ja gairebé és a la meitat.. Bé, aqui tot bé, aquests dos vailets que teniu per aquí ja son tots dos a dormir. L'Arnau ahir va treure un deu d'una prova de càlcul mental, estava molt content i nosaltres, com a papes de la criatura, també!!!!. Apa fins demà, que ja és divendressss

Unknown ha dit...

Estic d'acord amb tu, Toni, que el teus dos navots, son mol macus i em sembla que la foto d'una miqueta d´historia, es de la teva mare, quan era petita.
Ahí el Getafe va empata a tres gols amb els alemanys i per tant ja no podrà jugar la final de la copa de la UEFA.
Fins la propera; una abraçada d'en marc i la catalina.

Unknown ha dit...

Estic d'acord amb tu, Toni, que el teus dos navots, son mol macus i em sembla que la foto d'una miqueta d´historia, es de la teva mare, quan era petita.
Ahí el Getafe va empata a tres gols amb els alemanys i per tant ja no podrà jugar la final de la copa de la UEFA.
Fins la propera; una abraçada d'en marc i la catalina.