dimarts, 25 de març del 2008

1 MES

VOLANT!!!! Aixì és com m´ha passat aquest mes................
Un mes sense veure l´Empordà, sense veure la meva gent, la de sempre, la de tota la vida: Parella, gatita, gos, Pares, germanes, cunyats, fillol, nebodet, tia, oncles......els amics de sempre, tots els d´urgències (specially charlies), de l´hospi en general (ara FSE), de la creu, els meus corretorns......altres companys/es de feina, jefes i jefas, tècnics.....en fi, i molta més gent que segur em deixo..........US TROBO A FALTAR A TOTS!!!!! (podrieu venir i envair la província i fundem un nou Empordà (jo seria el jefe per això....je je je).
Abans de rés m´agradaria donar-vos les gràcies per la vostra fidelitat en el Blog (tot i que a vegades he hagut de plorar una miqueta....je je je....encara funciona la tàctica "pobret toni") ni us imagineu el suport que em dona obrir-lo i llegir els comentaris, en determinats moments per mi ha estat i serà bàsic; igualment tambè vull donar les gràcies a tots els que heu estat en contacte amb mi per mail, és collonut obrir-lo i veure la bandeja d´entrada en "negreta". Penseu que la tercera cosa que faig al matí desprès de la dutxa i esmorzar és obrir el blog i el mail, això a les 7:00 del matí. Em fa viure aquell dia d´una manera diferent i carregat d´il·lusió!!!!
De l´experiència, analitzant el mes que porto, totes les "aventurilles" , tots els moments bons, el dolents, els avorrits, els emocionants, els desesperants, els divertits, els tristos, els "baixons" i els "subidons", valorant una mica tot plegat i preguntant-me a mi mateix......Val la pena això???
La resposta és: I TANT!!!!! TORNARIA A DIR QUE Siiiiiii SENSE PENSAR-M´HO!!!!!
(Avui no hi ha comentari d´aquí, aquest és tot per vosaltres)

13 comentaris:

Bet ha dit...

Carai Toni, casi m'emociono, entre tu i l'Arnau em fareu plorar!!!Jo m'apunto a funda run nou empordà!! jejeje!!!serà el mig empordà perque clar... ja tenim l'alt i el baix...
Que sàpigues que al teva mama ja va trucant i demanant què expliques al blog!!! jejeje... no desconecta de fill ni al pueblo!!jejjeej!!!
Pos aixos... res, que ja fa un meset que has marxat i em sembla que sé més de tu ara que quan estaves a Figueres!! ejejej!!! vaya tela! I aixos que nomes en queden dos perque facis un estage a casa i ens puguis convidar a un super sopar Afgà!!! l'estem esperant amb candeletes!!!
A veure si la propera setmana, que ja hi haurà la mama aqui, ens posem d'acord les dones lázaro i anem a veure le vestit amb la Irantzu!!!
Bueno germanes, un petonas!!! i cuida't!!!!

Unknown ha dit...

Hola Toni, aprofitant que avui estas una mica "remember when", crec que hauriem de fer una petita modificació al teu blog, ja que avui, quan he anat a portar un parell de carrets de fotos a revel.lar a can Torner, m'han fet un comentari i crec que tenen raó, molta gent que em trobo pel carrer et segueix via blog ; si possessis un comptador a la pàgina principal crec que te'n faries creus de la gent que vol saber d'aquesta "superaventura" (bé, potser enganyaria una mica perquè una servidora hi entra més d'un cop al dia) però jo crec que estaria bé. Si no te'n surts ho consultes amb el teu cunyat!!!
Ahh, l'arnau ja ha llegit ell solet la teva resposta.

Unknown ha dit...

Per cert, bona nit!!!

Irantzu ha dit...

Ei!company...1MES! qui ens ho anava a dir...!!!!!de fet ha passat prou ràpid i bé!! però t'haig de confessar que ho donaria TOT perquè demà em despertés el teu collons de mòbil sonant com un boig (...) mai m'hagués imaginat que trobés a faltar tant aquell soroll tan desagradable sonant cada 3 minuts!!!què sàpigues que m'he convertit en tota una dona de seny i m'aixeco a l'hora!!!INCREÏBLE eh???? Vull que sàpigues que estic molt ORGULLOSA de tu, de tot el que fas, de com t'impliques amb tot i del coratge que has tingut marxant tan lluny! Ets genial! Petons. Irantzu, gatita i Nuk.

ps. Dones lázaro, quina por em feu totes juntes!!!jejeje!!però tinc moltes ganes de que el veieu!!Petonets

Irantzu ha dit...

dflitugmjdlfiugm

Irantzu ha dit...

hola Toni!! sóc la Rakel k estic fent proves!! no m'ensurto per escriure't, no em deixa fer-ho!! ho he provat mil cops i res!! Em sap greu!! Llegeixo cada dia el blog!! Ja veig que tot et va bé!!! Et deixo k he d'anar a fer classe!! Kin pal!!!
1 petonet!! Cuida't molt!!!!!!!!!!!

La Pont ha dit...

Hola Toniu!
Tanta emocionalitat al tema em farà plorar. Sort que estic al piano de medecina i m'estic controlant super molt!!!!!!!!!!!
Irantzu a vegades sembla que no sàpigues que dir (no he entès el 2 o 3er comentari, a veure si practiques la gramàtica catalana..)
Lo dicho... Que no cal que hi posis tant sentiment que ens faràs plorar a tots. (si no ho has fet ja!).
Fins aviat.

La Pont ha dit...

INFILTRADA FERRER:Ja ha passat un mes? Ostres, si que ha passat volant i tú tant estupendo com sempre amb els teus comentaris emotius i que toquen el nostre cor.....sniff,sniff....com ets.....home!....que me cau el moquillo!!!.
No cal que et digui que també et trobem a faltar una mica....no em mal interpretis....es que amb això del bloc estem més aprop de tú pese a la distància.
Bé,Toniu un petonarro que se m'acumulen els triatges.

Irantzu ha dit...

Aviso a navegantes....acabem ja amb el pasteleo si us plau!!!!jejeje....ah! i el missatge amb lletres estranyes era d'una infitrada que volia escriure un jeroglífic!! (esto va para la Pont, que no se entera de ná..) Apa!

PIBE ha dit...

M'apunto a la idea d'enviar el Party and Co. i...... que se'l quedin els lejias, apa!!!
Salutacions cordials a en Xavi Sampol, que fa molt que no ens veiem però, almenys, ens podem comunicar pel bloc del cuñao-nasíopamatá.

Records a tots/es
PD: Hola, Eva

Bet ha dit...

Uola!!
Ahir vai anar al teu hospi amb la tia... li havien de fer una eco... tot un poema!!! bufff!1 quan va saber que s'havia de despullar de cintura per amunt va començar a queixar-se mig plorant i resant a tots els sants... vaya tela!!!! ai nena!!! ai nena!!! kina vergonya!! buff!!! vai passar mija vergüenza ajena!! sort que la infermera ja s'ho agafava bé!! que per cert, em va donar records des de raig, em sembla que em va dir que es deia imma!!! I res...
Per aqui anar treballant!! divendres tinc festa que m'he de quedar amb l'Aniol!! que per cert m'ha vingut a veure avui i hem anat a fer un cafetó!! bueno... ha vingut amb l'Eva, encara no és tan autònom... tot i que li falten dos setmanes per fer l'any!!!
Apali, ens veiem!!! cuida't!!
Per cert... la germana de'n Mikel va plorar amb tant de comentari emotiu!!! i a mi em va faltar poc!!! a veure si inundarem l'Empordà amb tantes llagrimes!!!
Ah!! i lo del contador de visites planteja-t'ho!! fliparies!!!
Petons

Dr Guiri ha dit...

One month!! sounds like a reason to party, beer, food, wild women...or men in dreses if your in afganistan....jej jeej jeeeej as the catalans say.

LULU ha dit...

Ei Toniet!!Sí que ens has emocionat a tots per aquí!!Ja fa un mes que ets fora!Quantes coses que has fet en aquest temps oi?
També des d'aquí dir-li a la Irantzu que també m'ha emocionat ella ,nena tu has d'estar orgullosa de tu mateixa , de ser tan comprensiva amb tot el que fa el Toni i recolzar-lo de la manera tan incondicional com ho fas!felicitats a tu i ànims a tu també !petonets.
Tu , Antony, veig que et cuides molt bé , m'ha sobtat lo de que els menus estessin tant bé ,peró com que no et veig la cara de fotetis que cardes quan dius mentides o ironies...no sé si creure'm gaire les exquisiteses que expliques!
Jo bé (buf)aquí dins a H de dia amb 2 malaltes que estant roncant(kina enveja),però bé el nou horari em va molt bé per la peke, la veig molt més i ella sembla que també ho nota ,s'ha convertit en la meva prioritat noi!!Aprofita a fer tot el que et motivi, perquè el dia que tinguis un toniet o una iranzueta encara et costarà molt més marxar i fer coses!!
Ànims , ja ha passat un mes i el balanç ha set molt positiu no?almenys des d'aquí es veu així ,fins aviat!una abraçada!