dijous, 20 de març del 2008

RESACA DE "MIRINDA"








UFFFFFF!!!!! Que dolenta és la resaca de Mirinda.......un que no està acostumat a aquestes begudes, ja se sap, i amb l´edat la cosa va a pitjor. Total que he dormit 10h!!! m´he aixecat a les deu del matí i amb un careto.......
La festeta va estar bè, els intèrprets ballant i els altres mirant......jo vaig marxar a veure com es juga al mus (envido, no, si, voy, pares, chiquita, grande, mus.....) ni punyetera idea, no vaig pillar rés de rés i menys amb les condicions que estava que veia com a la foto del ball...una mica borrós.....je je je.
En fi, dia 1 de gener de 1387, comencem un nou any (l´últim m´ha passat volant) amb nous propósits: deixar de fumar, anar al gimnàs, no sortir tant, treballar més, rentar el cotxe cada divendres (el dia de festa)..........lo típic.
Ens han dit que avui hi haurà un simulacre en plan "a las trincheras". Simulacre????? es lo mío! vaig a parlar amb el coronel per explicar-li els que muntem a Figueres (je je je).....però aquí no hi ha trens, haurem de volcar un parells de burros!!!!!!!!
Com que tampoc hi ha rés més d´especial per explicar us penjo una foto en plan "wanted" del meu nen (està ben formós, es nota que el cuiden bè), les de l´abuelita psssssss un altre dia.



9 comentaris:

PIBE ha dit...

Ja som aquí.. ben tornats d'Eurodisney, que és igual, igual que els paisatges que ens descrius. Records d'en Mickey.
Gràcies per la Mirinda-foto.
Pel que fa al mus, pensa que ton pare et pot donar unes classes i ,així, al segon torn, els apallisses, a aquests legionaris.
Pel que fa al calendari afgà, pensa que estan 622 anys enrere, que és quan Mahoma fa la seva Hègira o fugida, i que és quan comencen a comptar els anys els islàmics. (Són folls, aquests afgans). Espero que els burros es deixin volcar i que el simulacre no es faci amb granades, tancs o mines. Apali, fins després.

mjoseg ha dit...

Bon any, per segona vegada en poc temps.No em dessagradaria veure un simulacre amb burros,podria ser divertit(espero que els de Greenpeace no llegeixin això,em pelen).M'alegra que tot et vagi be.Fins aviat.

mjoseg ha dit...

Bon any Toni,per segona vegada em poc temps.No em desagradaria veure un simulacre amb burros,pot ser divertit(espero que no llegeixin això els del Greenpeace,em pelen).
M'alegra que tot vagi bé.fins aviat.

Anna i David ha dit...

Dema quan tornem a passar per sobre Afganistan, saludarem. Vigileu amb el simulacre que no se us escapi cap petardo mes gros del compte!
Us proposem jugar al tres en ratlla i que us deixeu de festes rares.
Apa, fins aviat.
David i Anna

Unknown ha dit...

Ei hola!!!
Una curiositat, això d'any 1387 t'ho han confirmat o ho heu calculat vosaltres? És que, tal com diu en Pibe, 622 és l'any en que es produí l'hègira, i any en que s'inicia el calendari musulmà. Si sumes 1387 i 622 dóna 2009, o sigui, quasi coincideix. Però el calendari musulmà, si no tinc mal entès, és més curt que el nostre. La prova és el Ramadà, que cada any s'encerta en un moment diferent. Ho pots confirmar? Només a tall de curiositat.
Vinga una encaixada.

Unknown ha dit...

Hola germanet, bueno, son tres quarts de nou de la nit i m'he pogut seure a posar-me al dia del teu blog.... deu n'hi do!!! et deixo quatre dies i no pares, fins i tot has marxat d'excursió!! Ahh feliç any nou!!. Nos per Eurodisney molt bé.. molta fred i una mica de pluja!!! l'Arnau s'ho ha passat molt bé, ja et farem arribar alguna foto amb en pluto o en miki. Ha disfrutat molt amb uns cotxes de la peli de cars (en rayo),faltaria més!!!, i amb uns altres que podia conduir ell. Bé demà continuo.. vaig a sopar que ara en pibe ha marxat a veure el barç (copa del rei,crec)..

Bet ha dit...

Uola germanet!!
Ja ho tinc casi tot a punt, demà a dos de 8 hem quedat amb els papis per marxar cap a Villeguillo!!!i diuen que hi fa fred!!! Buff!! anem a gaudir de la semana santa castellana!!!
Bueno, si algú té internet ja miraré d'escriure't.. si no, fins la tornada!!
Au, a cuidar-se, a currar i a descansar!!
Petons!!!

PIBE ha dit...

Apa.. suposo que ja te n'has enterat.. el Barça perd 3-2 a València i es queda fora de la Copa..... però no tot són males notícies: el Figueres continua líder!!! (8-0 amb els de Salt)

Irantzu ha dit...

Ei!!! no em diguis que no és genial la foto de carnet de'n Nuk...li servirà pel DNI i pel passaport!!!que ara ja té edat de fer-se'l ;-)