dilluns, 10 de març del 2008

JOGUINES NOVES...




Com podeu veure a la foto, avui han arribat joguines noves pel nou hospital, són camilles norma´ls, de "crítics" i molt més material que no sabem que coi és ni d´on ha sortit! (ara la por és que un dia es presentaran les 10 ambulàncies i no sabrem pas que fer-ne) Han vingut 4 afgans per descarregar però.....m´hi he hagut de posar jo (amb aquestes manetes tant ben cuidades que tinc i avui que m´havia canviat de roba!!!) i els metges, al veure que l´"españolito" es posava manos a la obra, doncs s´hi han hagut de posar, i això els hi ha tocat els c...... però al final hem passat un parell d´hores divertides, currant, però divertides. Hi havia un afgà que no se com s´ho feia però cada vegada que agafava una caixa del camió li queia a sobre!


Ahir al vespre vam fer un sopar de despedida als GC que marxen avui i...apa!, unos huevecillos con patatas, una miqueta de vi, cervessetes i "rebujito" casolà!!! Un luju!!!! un altre cop contentillo a dormir, això és un no parar!. Per cert porto un refredat a sobre, aquest matí estava destrossat però entre el neubrofen i les "peses" descarregant el camió, estic una miqueta millor pero se me cae el moco!!!!

12 comentaris:

Irantzu ha dit...

Bon dia! t'envio un missatge ràpid ja que estic a punt d'entrar a classe i ho faig abans que "l'allau" de nenes maques et comencin a fer comentaris!!!! M'alegro que facis de TOT,vigila l'esquena!!! que et vull SENCER i en FORMA per quan tornis....i cuida't el refredat, ojito con los mocos que tens la barba molt llarga!!! i ja se sap on van....(jejeje) Vinga que sona el timbre, apa siau. Petonets

Rosalina ha dit...

Sembla que us hagin passat els reis..La foto de les camilles permet veure una mica l'edifici de l'hospital; es veu molt guapo! Cuideu-lo!
Per cert aquestes caixes buides m'anirien molt bé per empaquetar els trastos que portarem a Villeguillo; (llàstima distància...)
Compte amb el refredat!
Un petó

Unknown ha dit...

M'has enviat el msm tres vegades!!! jo només te l'he enviat una.... l'has rebu?¿?¿??

Unknown ha dit...

Caram, caram..joguinetes noves..ferides amb pistoletees..aixo s'anima eh? M'alegro molt!! Cuidat el refredat , aqui tb acabarem tots iguals.. amb la fred i la pluja.. Jo ahir..em vaig quedar com un pollito amb el Vam.. pero xopa, xopa..ja estic notant les consequencies.. Aixi es la vida dels currantes catalans..jaja
Be,nen!! molts records i petons de totes !!!

TONI ha dit...

Eva, missatge rebut, jo no l´envio 3 cops, només 1 però el repeteix varies vegades (no se pq).

edu ha dit...

Bon dia al matí!!
Suposo que ja t'han dit que a partir d'ahir a la nit hauràs de començar a fer contactes amb el PP, no?? No home!! Que va guanyar en ZP!! uff...
M'agrada molt que de tant en tant us aneu comunican amb el dr. guiri en anglès, així els meus estudis també poden anar evolucionant!! (ens costa una mica, eh? Inma!!)
Vinga, una abraçada i cuida't les manetes que amb tanta pols i tanta càrrega de paquetitos no podràs ni escriure pel blog!!

PD: si no saps què fer amb les 4 ambulàncies noves diguem-ho, que vindré a fer una "puesta a punto" !!

Records de tots!! karla i jo

Irantzu ha dit...

ups! ja sóc aquí una altra vegada MOLTES FELICITATS CUNYADA!!!!!

Unknown ha dit...

oni, l'he rebut sis vegades!!!!!

Rosalina ha dit...

HOLA TONI, SOC L'ARNAU, QUE ESTIC DINANT A CALS AVIS.
he vist les camilles que man agradat molt. quan arribin les ambulancies fes foto per veureles
un peto ben gran
arnau

Bet ha dit...

Uola germanet!!!
Molt xules les camilles!!! bueno, aixi m'agrada currante!!! a treballar s'ha dit!!! m'ha agradat això de l'espanyolito treballant!! ejjeje!!
Cuida't el refredat!!!
Petons

Yolanda ha dit...

Eo Antoniuuuuuuuuuuuuuu!!!
Des de dia q et vaig escriure q no m´havia conectat al teu blog i he flipat!!!!!!!!!!
Per cert ja no me´n recordo de la contrasenya hi he hagut de tornar-me enregistrar.
Bé espero q estiguis molt bé!!
Cuida´t molt i molts ànims!
Ah per cert molt xula l´habitació sobre tot la decoració, tens molt bon gust!
Una abraçada ben forta!

ISIDRE ha dit...

Hola toni per fi he obert un compte d'usuari.
Veig que estas molt acompanyat,quasi com si estiguessin tots per aquí amb tú, aixo no val.
Sort d'aquest blog, sino quina xerrera tindries per explicar-ho tot.
Et visitare més subint,ho prometo.
Cuida't molt, fins aviat.