dimarts, 25 de març del 2008

PREGUNTES/RESPOSTES

Abans d´escriure el comentari diari (que el faré una mica més endavant, m´agradaria deixar algunes coses clares i respondre a algunes de les preguntes del comentari d´ahir (ejem, ejem):
Punt 1: Cadascú té una manera de jugar a futbolín i la meva és "que sembli que a més et prenc el pèl" (je je je).
Punt 2: Aquí hi ha jocs de cartes, billars, futbolin i ping-pong (es a dir que ja em va bè), els escacs i les dames els he baixat d´internet.
Punt 3: Hores de bar........no!! era a casa d´en Lluís que tenia de tot (en part si que era com un bar...je je je).
Punt 4: Sampol (estic molt aprop de casa teva, Pakistan), quan torni podem medir forces, quan vulguis i on vulguis i si vols jo jugaré amb un de menys, ok? que quan jo ja jugava tu encara anaves al cole allà a Pakistan (je je je). Per cert el kebab d´aquí està que flipes!!!!
Dit això m´agradaria dir que ahir tambè vaig rebre el comentari que m´ha fet més ilusió de tots fins ara (i no vull desmereixer cap dels altres comentaris, que consti!). GRÀCIES ARNAU JO TAMBÈ T´ESTIMO MOLT, UN PETONÀS i ENRECORDA´T DE 1 SUGUS x DIA!!!!
(tot seguit el comentari del dia)