diumenge, 16 de març del 2008

EL JOC DEL PULSIOXÍMETRE

Veig que la cosa va millor i per tant, escriure una aventureta de les meves. M´esta agafant complexe de "cuentacuentos".....
Si heu llegit una de les últimes entrades, recordareu que deia que havia vist un parell de casos greus; doncs avui ham tornat a veure una de les noies (20anyets) i volíem mirar la saturació però l´aparell no funciona (això diuen perque no l´hem vist enlloc), així que he anat a buscar per les 60 caixes del camió de l´altra dia a veure si el trobava, un "lejía" (legionari en carinyós) i jo .......la 2ª caixa!!!! tot un éxit!!!! i apa, a ensenyar-lo als metges que tots han posat una cara com si no n´haguesin vist mai cap; Total que la noia saturava 46% (Si, de veritat, i parlava i es movia!!) sense oxígen esclar, pa què?. UFFF! Anar fent. I a sobre els hi pujarem el sou (20 euros/mes)......a canvi d´objectius esclar.....DpOs a Afganistan, qui m´ho havia de dir!!!!!!!
Avui hem tingut visita d´un mandamás i això s´ha emplenat de goriles americans (en plan comando especial), acollonant!! quins paios!!! i a més deuen entrenar fins i tot la cara de mala llet!!! "armados hasta los dientes".
Ara marxava a sopar però m´han aturat els companys....."que hoy tenemos cena con los intérpretes", m´han dit....i jo......joder!!! ja hi tornem a ser!!!! un altre sopar afgà.......je je je...........que bè!!!!!! La veritat és que aquí la gent s´enrolla molt bè i tot i que per moments és agobiant està aquí, la gent s´ho agafa lo millor possible i a més els nanos (de la foto que us vaig ensenyar) són molt trempats, cabroncetes i més putes que les gallines, però macos.
Recordatori: Continua l´oferta pel rellotge, el preu ha pujat a 100e. Un chollo!!!!!

5 comentaris:

Miquel ha dit...

Hola toni,soc al teu cunyat petit.Jo és la primera vegada que escric al teu bloc,però l'he estat llegint cada dia,és que jo soc més de play,jejjeje.
Ja he vist que et va prou b,entre sopar i sopar i mercats de rellotges!!jeje també crec que t'has de fer un fart de currar!!.
Be Toni ara anirem amb la teu german a fer sofing que avui ens em aixecat molt aviat per portar el trio cap a eurodisney, l'Arnau estava molt nerviós!!.
Per cert, t'has engreixat, si no et conegués pensaria que ets un legio...
Que vagi molt b,cuidat molt!!
Ja tornaré a escriure't aviat i t'explicaré les meves experiències per Villeguillo!!!Aquest cop no me n'escapo... quatre dies intensos!!! quina por!!!

Irantzu ha dit...

Hola company!!!! les teves nenes ja t'enviaran comentaris, no pateixis...deuen tenir feineta ara...la Sílvia (auxil.)t'envia records i molts petons de part de totes...en Jordi i la Judith amb el seu llamp de panxa també....avui hem fet sessió litúrgica de benedicció de la palma amb l'Aniol...bé, jo he arribat just pel vermut...(sin comentarios) a veure si algun any aconseguim arribar a l'hora.....t'envio molts petons..de part meva i de les bestioles...que per cert em tornaran boja!!! avui m'he tornat a perdre l'episodi de l'home que ensinistra gossos....avui en Nuk ha esmorzat dos cops...m'he despistat...i és clar, ell no s'ha queixat...però de moment tot amb ordre i sin novedad en el frente!!! petons

Bet ha dit...

Vaya tela Irantzu, li dius que en nuk ha esmorzat dos cops però no li dius que tu t'has comprat un SACHER per tu soleta!!!
Per cert, Toni, ahir la Nuri i en Jota van ser papis!!!!
Apali!!
Seguiremos informando!!!!

la ferrer ha dit...

Eiiiii!!!, Bon Nadal Toniu.
Tinc un dubte, també es canten nadales i es caga el tió? Ja,si ho han fet tu t'has quedat igual.....suposo. Nen, quines mogudes trabajo-festives que tens, ja veig que et cuiden força bé. A veure si al final t'hi vols quedar.....Tú,aixó que ara és època de diluvis, apart de la zodiac no voldries unes botes de pescador? així les podries portar de complement amb l'uniforme de soldadito que t'afavoreix tant,je,je,je.
Bé, demà examinen als TTS,no sé si podran dormir aquesta nit (per alló de la presión pre-examen),no els vull condicionar però els que no hagin estudiat quedarà el remordimen a la seva consciència.
Vinga guapo,sense més rotllos, un petonarro i cambio i corto.

Irantzu ha dit...

Hola Toni, ressaca dels cubates d'ahir??? Vaya tela!
....ja tinc mig arreclada la conexió a internet de casa..així és que ja estic operativa!intente-m'ho quan tinguis lliure vale? el deixo conectat.
Petons.
Ps. Allò de la càmara web era potser pq no et vas endur el cd d'instal.lació no? Ja te'n enviaré un altre.