divendres, 7 de març del 2008

DIA DE FESTA

Els divendres és el dia festiu a QiN. Per tant no es fot rés apart d´anar al mercadillo a la tarda. Al matí he intentat anar a jugar a bàsquet (per estar en forma quan torni a Calabuig!!!) però m´he trobat la pista plena d´armes i es clar, qualsevol els hi diu que les treguin....A la tarda, mercadillo, 5 paradetes: Pedretes, alfombres, collarets, mocadors i....rellotges!! com que no en tinc, m´he comprat un super "patek philippe" (mireu preus per internet, flipareu!!!), el meu val només 10 euros (serà de veritat???? je je je), ara es tracta de trobar algú que li moli i vendre´l per 30 o 40....anar fent negocis!!. Aquest mercadillo és molt més pobre que el d´Herat i hi ha molt poca cosa.

8 comentaris:

Míriam ha dit...

Hola Toni!
Tu, de mercadillo en mercadillo. Carai! Quina feina que has anat a fer... I per cert, encara tornaràs amb la butxaca plena, veig que alguna cosa has après de Figueres... com que estem al costat del barri i tenim tant contacte amb ells...
Per cert, canvia la teva foto personal que fa por, tiu, et confondran amb un terrorista!
Au, cuida't molt i pensa en nosaltres tant com nosaltres amb tu.
Un petonàs.

TONI ha dit...

Si ho preferiu us puc penjar una foto que tinc amb l´antibales i el casc..... Per cert, encara que vagi de sopar en sopar i de mercadillo en mercadillo tambè curro eh! no us penseu.....

Isa ha dit...

Relojes... relojes... relojes a 30 eurillos!!! Buenos, bonitos, baratos!!! Ui, ui Toni te m'estàs tornant tot un home de negocis, eh?! Ja veig que quan tinguem soparet a casa vostra, ens muntareu amb la Irantzu un petit mercadillo i vinga, a vendre!
Avui he anat al pediatre amb la Sara (teníem control + vacuna)i m'he recordat del que vas escriure sobre la maternitat i pediatria a l'hospital de QiN (mares i nens al terra). Realment, valorem poc tot el que tenim!
Cuida't molt i records a la cabra (beeee, beeee, beee):-)
Isa

Bet ha dit...

Uola germanet!!!
T'ecarrego collarets delmercadillo per poder-los desfer i refer de nou aki!!!!
Ara estic amb l'aiol a casa eva i pibe... no para!!! i els papis dormint al sofà!!! vaya tela!!!
Apali, ja ho saps, algun collaret. oks?
Petonets de l'Aniol i meus!!!

La Pont ha dit...

Hola Toniu. Porta'm un parell de rellotges, per canviar...
A la foto estàs genial, ETS UN/A MÉS!!!!!!!!!!!!!

Sònia ha dit...

Hola Toni!
Estic flipant!!!
Sóc la Sònia Sala. M'han arribat notícies de la teva aventura i no m'ho podia creure. Ara veig que és real.
QUINS COLLONS TIO!!
Molta sort i que et vagi molt bé.
T'anirem seguint

una abraçada

silvia-noe ha dit...

Hola super mega guai!!!!, estàs horroròs, ja no ets el super sexy de tardes!!!, a veure si entre festeta i festeta curres una mica, a pren de les nenes de la pedi, que no paren....
porten's un rellotge d'aquets tant fantàstics , que el colarem a algú per bo.
una abraçada molt gran. noe/sílvi

Cris ha dit...

Eiiiii!!! Hola wapu!!! Sóc la Montero!!
Veig que de moment te les apanyes molt bé per "esos mundos" eh!! Que guay! Que si mercadillo per aquí, que si soparet per allà! No està mal no! Així ens agrada, que et cuidis molt!! Aprofita tot el que puguis i més que d'aquí res estaràs per la city i et començarem a atabalar perque ens ho expliquis tot, tot i tot!!!
Seguirem notícies teves!!
Un besillu!!!!