diumenge, 9 de març del 2008

TRETS







(totes les imatges estan autoritzades per l´hospital)
Sembla ser que la nit ha estat moguda per l´hospital. Hem passat visita a tots els pacients ingressats i després m´he quedat a veure com fan les cures (tècnicament els DUIs són bons, p.e. fan les turundes amb pinces i kocher) a 5 ferits de bala que han vigut a la nit!!!. Sembla ser que un els del nord (Tb) s´ha posat les botes (ell tambè està ingressat amb 3 trets, un al cap i està la "mar de panxo" el tio).
Desprès hem fet l´avaluació de la cuina i de la bugaderia.......doncs no estan tant malament i compleixen força els estàndars marcats pel govern. Ara estic fent els informes pel director i desprès m´en vaig a dinar que avui he treballat molt i se m´ha obert la gana. A veure si a la tarda puc anar al gimnàs (je je je je je je je je).

13 comentaris:

Bet ha dit...

Uola!!!
Avui dia d'eleccions a aquest país... m'ha tocat currar i a les 8h ser a la mesa electoral!!! kin pal!!! horrible!!! ja t'informarem a veure amb quin govern t'hauras de comunicar ara!! ejejjeej!!
La foto dels trets m'ha impactat.. encara que no entenc gaire res de les paraules tècniques que fas servir... però he fliat amb la cuixa aquesta... uff!! i te l'han deixada fotografiar?? buffff!
Apali vesa dinar... jo seguiré fent joietes!!
Un petonas!!!

Dr Guiri ha dit...

Tony,
thats only a little pistol wound, wait till you see the AK 47!
By the way: where does the shit truck dump the shit? You probably find it leaves the hospital and pumps it in the nearest river.

TONI ha dit...

Dear Dr Guiri, I´ve see Ak47 in the pacient door with a secret policeman.
I unknow where the shit truck goes to pump but near here there aren´t a river, I hope they burn all shit and then bury too!!

Irantzu ha dit...

Ups....sóc amb en Pibe i companyia, déu ni do amb la foto!!! Tu refredat i d'altres amb trets....la vida és així d'estranya!!! Tinc el gos amb la misi a la terrassa esperant-me i està cridant com un boig. L'Aniol ha anat a la pelu i està d'un guapeton subido! L'Arnau porta ulleres noves, super fashions (és com el seu padrí) la teva germana s'ha fet un bany de color i en Pibe...doncs...en su línea! Apa, marxem a dinar! A ninaarrrr...

Irantzu ha dit...

Ah!! Bet!!! qué pringada que ets!!!!! jejejeejeje Ja passaré a riure de tu PERSONALMENT....

La Pont ha dit...

Podries fer un estudi i aplicar aquacel plata en ferides de bala, a veure si funciona, el repre segur que ens pagaria als teus col.laboradors una estada a Afganistan per fer l'estudi in situ....

TONI ha dit...

Ja m´agradaria veure que feu per aquí (je je je), per cert el viatge en avió militar és gratuit o sigui que si voleu..... Digues en Richard que el meu anglès evoluciona a marxes forçades i quan torni el retaré a una conversa en anglès.
Per cert, eva envia´m per mail una foto de l´Arnau amb les ulleres super fashion que la posaré de fondo d´ordinador!!!!

magnumpi ha dit...

Toni, sóc en Pi de l'Ajuntament de Castelló d'Empúries. T'envio una forta abraçada i ànims per quan els necessitis. També et vull dir que si tu creus que des de l'Ajuntament de Castelló d'Empúries podem col·laborar econòmicament amb algun projecte puntual de cooperació internaconal que tu ens diguis, ho farem. Que sigui seriòs, necessari, i sobretot, útil. Endavant crack !!!

PIBE ha dit...

Veig que mig Empordà està al corrent de la teva aventura (Bona tarda, Pi). Prometo enviar-te la afoto de l'Arnau amb les antiparres noves i de l'Aniol en una de les seves excursions per la casa.
De fet, escric això quan acabes de teleonar a l'Eva.... ei... que em sembla que te n'has endescuidat de felicitar-la. Pensa que demà fa anys !!!!
Vinga.. fins després... ja et diré el resultat del Figueres i del Barça (el Mierdrid va guanyar ahir a l'Apañó).

Jordi H. ha dit...

Ei Toni !:
Aquestes mosses m'han ensenyat a registrar-me i ara ja et puc escriure, abans d'anar a votar.Avui és un dia molt important.No per qui guanyi les eleccions ,sino perquè han fotut fora el Capità Enciam del Servei. Et vaig seguint pel blog i veig que te'n surts prou bé (o això sembla).
Anims i endavant.

Unknown ha dit...

Hola germanet, ja sé que he parlat amb tú per telèfon però ara que tinc una estona m'he connectat (els nens dormen i enPibe està al fraussa....barça). A l'Arnau li acaba de caure una dent, just abans de dormir... em diu mama la dent em molesta i com aquell qui res se la treu de la boca i me la dóna..... es ben especial aquest teu fillol!!!. Això de tenir pacients amb trets potser és interessant però.. a mi o em faria gaire gràcia!!!.. vaig a veure com van les eleccions...sembla que en zp tindrà majoria (absoluta?).... ja t'informarem!!! Bna nit!!

desky ha dit...

Toniu, ja has anat a votar tu?
hi havia paperetes que flipaves, partido de los que votan en blanco, del sufrimiento de los animales, la falange ...

Infermera Pin ha dit...

Toni!!!
Hola xulo!!! que tal??? he estat xafardejant el teu blog...i primer de tot dir-te que els corretorns ja hem rebut el teu mail...on ens expliques tot el que estan veient els teus ullets!!! vaya tela, eh...jeje
Esta molt xulo això del blog eh...i mira que amb lo mandrós que ets a vegades...s'hem fa raro que actualitzis tan sovint...jeje
T'agrada,oi??? deus estar ben distret amb tantes coses per veure...quan tornis a Figueres et semblarà estar en un Hospital del mes pijo que hi ha, o no?
Ve...per aquí tot segueix igual...es troba a faltar el teu humor i el teu punt de vista davant de coses que a ulls meus m'stresen!!!
Un petonet xulo!