dijous, 13 de març del 2008

REMEMBER WHEN.....

Today I have remember my work in emergency room.....just for two hours, after I was very very tired and return to my manager duties (seat in at chair and tell with others about how can we move a better world....je je je).
2 horetes de feina a la sala d´urgències (només n´hi ha una), veient bàsicament banals i fent cures amb els altres infermers. UFFF! quin cansament!!! Sort que ja torno a ser al despatx intentant arreglar el món. Ha estat divertit tot i la desorganització general (no hi ha triatje, la gent està tota junta, entren i surten com volen, tothom fa de tot però sense ordre i es repeteixen), a part de la manca de mesures d´autoprotecció.
La part més divertida ha estat quan s´havia de fer un electro i han tret l´aparell de dins un armari tancat amb clau i l´ECG dins una caixa (gairebè per estrenar), ells diuen que el fan servir molt sovint però l´he hagut de fer jo i tambè interpretar-lo perque no sabien....sort que era normal (bè em sembla a mi, hi havia unes muntanyetes cap amunt per totes les linees i es queixava de dolor al pit.....no serà rés home!). Tambè m´agradaria comentar que hem ingressat una senyora amb anemia, sabeu quan a tardat per anar a planta? Ha ingressat al moment (com que no s´ha de netejar l´habitació....), això si que va millor que l´hospi (je je je) i el zelador era el propi marit, aquesta gent si que en sap d´estalviar, aquesta mesura es podria implantar a l´hospi i potser ens estalviariem a algun escaq.........................En fi, m´ha anat bè una miqueta de moviment (per recordar......)

6 comentaris:

Irantzu ha dit...

M'alegro que s'hagi aixecat "el toque de queda" i que estiguis marujeando per l'hospital...Aquí a l'insti les bestioles estan ben esverades...han estat d'excursió 3 dies i han tornat amb ganes de gresca! i d'explicar xismorreos de les nits ...canvis d'habitació..que si aquest s'ha liat amb aquella, que si m'he enfadat amb no sé qui...." etc "juventud divino tesoro!!!" estic en plena adolescència...quan tornis m'has de comprar la moto!!!

Bet ha dit...

Uola!!!!
Bueno, tu a tope!! a currar!!! Jo aquesta tarda fiag de cambrera en el bar que inagura el meu compi de feina!!! em cauran totes les copes de cava!!!amb el peazo pols que tinc jo!! la liaré!!!jejejjeje!!
Bueno pos res... per aki no hi ha més novetats... ahir vai anar a comprar el regal de l'Eva, però no et diré què és per si llegeix el bloc!! ajjaja!! Per cert, divendres tenim soparet familiar d'aniversari!! Trobarem a faltar les teves brometes!! Però bueno, entre la Irantzu i en Pibe jo crec que se'n sortiran prou bé per animar el soparet!!
Petons!!!

Rosalina ha dit...

Be, no se si en el teu hospital de casa -que, quan jo era petita es deia "Hospital de Caritat"-, salvant les distàncies, hi hauries trobat gaire coses que ara els afganesos poguessin envejar...
La preparació de les infermeres (els infermers com a tals ni existien, els nois eren practicants) no era ni molt menys la d'ara...
O sia, qüestió de temps i d'evolúció, que millora tots els àmbits...
Aquest curs pràctic d'anglès que estàs fent et serà més útil que totes les classes del Sr.Es... que costaven un ronyò!.
Apa, bona sort i bona feina.
Un petó dels papes.

Míriam ha dit...

Ostres Toni!
Déu ni do tot el que expliques. A mi se'm fa extrany i quasibé inimaginable tot el que expliques... els dos dies recluit, l'hospital com està format i quin funcionament té... Sort que et tenen a tu per ajudar-los a millorar.
Ja veus que per aquí tothom et troba a faltar però ens alegrem molt que poguem estar en contacte. Ah! i no t'estressis de treballar dues hores! (com t'exploten..)
Una abraçada.

Unknown ha dit...

Hola Toni, sóc la Marta del post grau de Gestió. Qué fots beneit!!
He estat llegint el teu blog dia a dia i ... m'has deixat fascinada! És impressionant tot el que estas veient i visquent ... t'admiro!
L'altre dia l'Imma em va comentar que havieu estat parlant i em va fer cinc cèntims de com et va tot, no dubtis que a partir d'ara, des d'un petit racó de la costa del Baix Empordà hi ha algú que es llegeix cada dia els teus comentaris.

Molts ànims!!

Unknown ha dit...

Caram, caram... els ekg... estan que se saleenn...jajajjaa..
Be, nen.. despres d'uns dies d'estar un xic desconectada ja m'he posat al dia de les teves aventuretes.Aqui anem tots una mica de cul, canvis..moooooolts canvis..jaja ( taxan..taxan..jaj)
Apa , un peto guapu!!!!!
Cuida't xavalin!!!!!