dissabte, 8 de març del 2008

LA "XUPONA"


...................(sin comentarios). Avui he anat a l´hospital a fer la meva primera visita tot "solet". He estat en el pase de guardia: Reunió de tot el personal masculí (18 persones) on es comenten els pacients ingressats i algún cas més complicat es posa en comú. És tot en darí, per tant no m´entero de rés, de tant en tant un dels metges em tradueix alguna cosa... Desprès he anat a veure les instal·lacions i circuits de manteniment i basures. He conegut a la "xupona" que és el camió que ve a buidar la fossa sèptica 2 cops a la setmana (segur que ja estaveu pensant una altra cosa oi?????).

Ara són les 11h i vaig a fer els informes de tot el que he vist i els punts que es podrien millorar. Desprès enviaré mails al Ministeri de Salut per presentar-me i començar a demanar informació.

Per cert..........fot un sol espatarrant!!!! (i vosaltres amb fred i tramuntana, je je je!).

9 comentaris:

Partícula Elemental ha dit...

Una abraçada des del Marroc, sort amb els afgans, i compte amb les afganes.
Fes-li un petó a la cabra legionària de part meva, i un atxutxón de part dels marroquins, que l'aprecien molt (Ceuta, el Perejil...).

partícula elemental

atles de partícules

Bet ha dit...

Bon dia germanet!!!
Són les 9h del matí d'un dissabte i ja estic desperta... em faig gran!!!.. Bueno informar-te que per ara fa sol aquí també!1 i la tramuntana ha parat una mica.. o sigui que molta molta enveja no ens fas!!! jejejeje!!
Bueno vaig a fer joietes que dissabte que ve tic parada a la fira de Sant Josep a Figueres ( aprofito per fer publicitat!!!!) http://fetamabet.blogspot.com ELS MILLORS COLARETS I ARRECADES DEL MÓN!!!!
Apali, un petonas!!!

Irantzu ha dit...

Cunyadaaaaaaaa!!! molt bé aquest màrqueting... el teu germà fent trapitxeos amb rellotges, tu vens joietes...déu meu, on m'he ficat???? Li ensenyaré al gos a robar carteres....de fet, ja roba menjar de les taules als bars....Toni, t'enviaré espumes pel cabell...que vaya pelos que llevas!!!!!!Petons.

Bet ha dit...

Hola cunyadaaaaa!! Vaya familia en la que te has metido y vaya novio te has hechao!!! Vaya tela!!! Si li ensenyes a en Nuk a robar carteres no vull ni pensar si algun dia teniu fills tu i en Toni com poden sortir!!! Hauré de trucar a una educadora per induïr a la delinqüència!!!!... Per cert.. amb l'espuma de cabells envia-li alguna makineta d'afeitar.....
Petonassos guapa!!!
Bueno per tu tb germanet!!!Ja veus a què ens indueixes!!!!

Anònim ha dit...

hola Toni , espero que prenguis molt apunts perquè quan tornis ens ho puguis explicar amb pèls i senyals .
salut !!

la ferrer ha dit...

Estic molt ofesa pel teu comentari sobre el fet de pensar una altra cosa , en referènicia a "la xupona".Com pots pensar això d'una mare de familia tant fina i distingida com jo?.Bé, m'imagino que et podré perdonar algun dia.....ara que pensant-ho bé llàstima que no fós una altra cosa, el morbo és el morbo.....
Un petonarro xulo

la ferrer ha dit...

Estic molt ofesa pel teu comentari sobre el que pensem que era "la xupona".Com pots pensar aixó de mí, una mare de familia fina i distingida? no sé si et podré perdonar mai.......ara que.......
...llàstima que no fos una altra cosa...... el morbo és el morbo.
Un petonarro xulo.

la ferrer ha dit...

oh!!!! me sembla que m'he repetit,encara no dominu l'aparato aquest, això de tocar tantes tecles.........em descontrolo.

Partícula Elemental ha dit...

Vostè perdoni.

Les confiances preses d'inici fan pensar que hi ha amistat, i no és això.

No ens coneixem, per tant el meu nom no li diria res. Simplement, una abraçada del Marroc, i ànims.

El llegeixo primer de casualitat, ara per interès, per veure com els va als Ahmeds d'allà.

Li volidria fer una pregunta que és una petició: Com es comunica amb els autòctons? Com són? Quines experiències hi té, més enllà de la pura atenció professional? Parli'ns-en, si no és massa aviat encara.

Pel que fa a mi, i com a lector no familiar (veig que en té, de família, i extensa... salutacions a tots), és el que més m'interessa.

particula elemental