divendres, 28 de març del 2008

MESON

Abans de seguir amb l´anàlisi descriptiu particular que faig darrerament, he de comentar que no he pogut trucar perque hi ha un petit problema amb les línees telefòniques aquí, esperem que es solucioni aviat. Però bè, per això serveix tambè el blog, perque si escric vol dir que estic bè.
Si l´altre dia comentava lo bò que és el menjar de la cuina, avui parlarem del mesón-cantina. Zona vital, perque us feu una idea seria com un típic mesón però sense pernilets penjats perque ja no en quedaria cap (je je je). Es el lloc on fem els cafès, un vinet, alguna cervesseta, sangria (jo l´he deixat perque em pujava mooooolt......el sucre), tapes, racions (calamars, callos, salsitxes, carn adobada, papes braves....olivetes, escopinyes....) en fi un bar. A més disposa de TV canal internacional, notícies 24h, es pot veure la F1, motos.....futbol no! i serà que aquí no hi ha tius!!!, sala de jocs futbolin, ping-pong, billars, cartes.....en fi, és el lloc ideal per passar una estoneta fent-la petar i no haver d´anar del despatx a l´habitació.....és cert que tampoc n´hi ha cap més per aquí aprop (je je je). Potser m´ho plantejo i en poso un, i li podria posar de nom: ENUBAR (per lo dels cremats.....) que agudo (venga esos "comentarios" que us ho he posat a huevo).
Per cert, el consum d´alcohol està limitat i l´horari de venta tambè. A més no és un bar de nit i a les 22h està tancat.
Avui és dia de festa i com tots els altres és avorrit i .....per 2ª setmana seguida no m´he comprat rés al mercadillo.......és que el de la paradeta de roba del Zara no ha vingut i el de la joieria no portava gaire bon material. Repeteixo: Si algú vol alguna cosa que m´ho demani per mail (no en el blog que els que el visiten es pensaran que he obert un negoci d´import-export).

7 comentaris:

silvia-noe ha dit...

meson, canal satèlit, futbolin ... dies de festa, mercadillos... itots pobre toniu!!! colega, no m'ho empaso, la veritat, on estàs??? les fotos montatge no???.
ja ja... ens alegrem que tiguis tan happy, una abraçada i continua així tant guai com sempre.
Ah aprofitem per fer una demanda a "l'unitat de cremats de Ucies", volem un altre cursillo!!! (va per virgi/judit)

Bet ha dit...

Carai... aquest meson pinta prou bé, no??
Acaba de finalitzar la meva jornada de tieta!!! de 8'15 a 20'30h!!!!!!!!!!!! Buffffffffff!! em sembla que si la cosa continua aixi per part meva lo dels nebots està xungo, eh!! jejejeje!!! Però no ens enganyarem, m'ho he passat molt bé!!! primer al matí amb l'Aniol amunt i avall, i a la tarda jugant amb l'Arnau amb els cotxes a fer carreres!!!!!
Bueno germanet, vaig a estirar-me al sofa que no tinc ganes de fer absolutament res més... avui tocarà pizza suposo!!! ejejje
Au, petonets i a cuidar-se!!! i a disfrutar del meson!!!

Unknown ha dit...

Hola Toni, soc en marc, pel que veig te interesa molt el comerç. per la qual cosa es proposo esser el meu soci, jo sere el capitalista i tu aportes la mercaderia( rellotges de primera qualitat).
Estem al dia de les teves aventuretes.
Reb una forta abraçada de'n marc i la catalina,

Unknown ha dit...

Ara mateix vindria a descansar una miqueta i a predrem un bon martini amb llimona (segur que n'hi ha, no?), i sofàs per escarxofar-se??. Bé, com ha dit la teva germana petita avui ha fet de cangur toooootttt el dia... en pibe ha anat a sopar fora i ella m'ha ajudat. Quan he arriba d'esmorzar el que hi havia a la porta m'ha demanat per tu perquè anessis a treure el cotxe que molestava per poder podar uns arbres i ja li he dit que era com una mica impossible!!! He trucat a la Irantzu i ja l'ha anat a treure!! (estava molt ben aparcat i no el podien retirar perquè no estava senyalitzat que havien de fer aquesta feina). Bè, finalment demà dissabte, piscina per l'Arnau al matí i tarda....no sé, ja veurem!!! Vinga bona nit i cuida't!!

la ferrer ha dit...

Toniu, no és una mala idea l'ENUBAR,fins i tot, crec que tindria més èxit que l'ENUVAT. Podries posar un lema com "Escalfat a l'ENUBAR....però si et cremes aplica l'ENUVAT",una mica cursi ja ho sé,je,je,je, però no son malament........tú ho has dit que aprofitessim i m'ha faltat temps.
Demà vaig amb la Inma a desfibril·lar els AST,a veure com anirà,espero no quedar-me sense piles al DEA...Bé,un petonarro.
(P.D.No saps el pes que em treus de sobra després d'haver vist els teus menús,en dues paraules ex-plendits).

Irantzu ha dit...

Bon diaaaaaaaaaa!!!!!!! hola company de pis fugitiu... ja és dissabte i avui toca bateig així és que estaré inoperativa! ara vaig a l'aeroport a buscar en Peter! amb els taconazos que porto no sé si arribaré...Per cert, tranquil per allò del cotxe, estaven podant i NO havien senyalitzat la policia va trucar a l'Eva, l'Eva em va trucar a mi...(la història de sempre) ara està al garaig!!! Evaaaaaaaaaa no et xivisss que ara m'he tornat responsable!!!!!no havien senyalitzat!! aquests de l'ajuntament....almenys jo vaig movent el cotxe (no como otros...)que quan vaig ser fora jo 4 mesos ni el vas tocar...i és clar, llavors sense bateria!!!!!bé, m'en vaig, els de l'AST ja són a puesto!a las 9:00 o'clock tots com xaiets cap adalt!!!bé, me'n vaig que com sempre faig tard!!! adéuuuuuuuu. Petons. El perrito el tinc de colònies al seu complex 5 estrelles...como tu!! la gatita ni s'ho creu això de tenir la casa per ella sola! ha rejuvenecido 10 años!!!!!
Cuida't.
Irantzu

Bet ha dit...

Uola germanet!!!
Avui ne ens has explicat res!!!!!snif snif!!!i aixos???
Avui he anat a Fortià i com que en Miquel tenia feina a fer el taller jo me n'he anat amb bicicleta a fer una volta de casi una horeta!!! jejeje!!! Que esportista que soc!!
Bueno pos res... els papis ja han arribat, suposo que la mama deu estar enganxada al bloc ara mateix.. ejejeje!! s'ha perdut moltes coses!!!
Apali, ens veiem!!